×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Dezvăluiri incredibile despre șoferul autocarului răsturnat la Brașov! Fost coleg: ”Avea un obicei periculos la volan”

de A.M.P   •   19 Iun 2016   •   11:25
Dezvăluiri incredibile despre șoferul autocarului răsturnat la Brașov! Fost coleg: ”Avea un obicei periculos la volan” 482

Șoferul care se afla la volanul autocarului care s-a răsturnat vineri în Brașov, în timp ce efecua o cursă de la Iași spre Arad, avea un obicei periculos în timp ce conducea, scrie Ziarul de Iași, care citează persoane din anturajul acestuia.

Reporterii au mers în Valea Adâncă, localitatea de domiciliu a lui Andrei Popa și a lui Ilie Cojocaru. Un șofer care a fost coleg cu cei doi a dat amănunte despre ei și despre microbuzul care a pornit vineri în zori într-o cursă fatidică.

Bărbatul a spus că Andrei Popa, cel care se afla atunci la volan, obișnuia să scoată din viteză autovehiculele în timp ce acestea rulau la vale. Cel mai probabil, a frânat din când în când, fapt care a dus la încălzirea ferodourilor roților și la rămânerea fără frâne. Disperat, șoferul ar fi încercat să introducă autovehiculul într-o treaptă inferioară de viteză ca să-l oprească, dar nu a reușit. Atunci ar fi tras și frâna de mână, dar mașina nu s-a oprit în timp scurt, așa că ar fi încercat să o încetinească izbind-o de parapetul care separă sensurile de circulație.

Bărbatul a mai precizat că Andrei Popa nu mai lucrase pe microbuzul tip Volvo până atunci, mașina fiind folosită de Ilie Cojocaru, cel care o și condusese de la ora 5 dimineață până la amiază.


sati