"Datorită unor elemente necunoscute privind terenul (umpluturi necompactate, eventuale puţuri vechi, etc.), s-a diminuat presiunea de excavare a echipamentului pentru săpat tuneluri "Sfânta Filofteia" care asigură execuţia tunelului de metrou dintre staţiile Academia Militară şi Eroilor 2. Acest fapt a determinat ieşirea la suprafaţă a unei cantităţi de material (emulsie bentonitică) şi umflarea carosabilului cu circa 10-12 cm pe o lungime de aproximativ 6 m. A fost afectată doar o bandă de circulaţie dintre cele trei, pe o lungime de circa 10 m", se arată în comunicatul Metrorex.
Metrorex precizează că, în prezent, atât tunelul, cât şi terenul sunt stabile, iar lucrările de săpături se desfăşoară în condiţii normale.
"S-a constituit o echipă mixtă formată din reprezentanţi - specialişti ai constructorului ASTALDI şi Metrorex, ce analizează situaţia creată. Menţionăm că atât tunelul, echipamentul de săpat, cât şi terenul sunt stabile în acest moment, iar lucrările de săpături se desfăşoară în condiţii normale", se arată în comunicat.
În cursul zilei de astăzi, zona respectivă va fi decopertată, stabilizată, iar suprafaţa carosabilă va fi refăcută pentru restabilirea circulaţiei auto în condiţii normale.
Circulaţia în zona Academiei Militare din Bucureşti este blocată, joi dimineaţă, după ce şoseaua s-a umflat şi a crăpat, iar prin găurile create a început să ţâşnească nisip şi apă.
Ştiri video recomandate