”Puteți vedea tot mai multe produse vegetariene și vegane pe rafturile supermarketurilor și magazinelor. Gama de alimente fără carne sau alte produse de origine animală este acum uriașă, de la alternative la lapte, la înlocuitori de carne și la produse de igienă.
Lidl vrea acum să-și schimbe oferta și anunță că va reduce proporția de proteine animale din gamă.
Potrivit lui Christoph Graf, un oficial al companiei, acest pas nu are „altă alternativă”. „Pentru că nu există o a doua planetă”, a explicat el la târgul „Green Week” de la Berlin, potrivit germany.detailzero.com.
Oamenii trebuie să se hrănească în așa fel încât „limitele noastre planetare” să fie luate în considerare. Prin urmare, conținutul de carne trebuie redus semnificativ și astfel și gama de produse de origine animală.
Acest lucru ar putea deveni chiar un avantaj competitiv pentru Lidl, spune Graf: „Cred că tânăra generație va fi fericită dacă ne ocupăm de acest subiect”. Deși nu ne putem aștepta imediat la o creștere a vânzărilor, clienții ar putea, totuși, să perceapă gama modificată ca pe o „trăsătură de diferențiere”.