Antena 3 CNN Actualitate Media Antena 1 lider detaşat în prime time şi whole day: a devansat Pro TV pe toate targeturile de audienţã

Antena 1 lider detaşat în prime time şi whole day: a devansat Pro TV pe toate targeturile de audienţã

Antena 1 lider detaşat în prime time şi whole day: a devansat Pro TV pe toate targeturile de audienţã
12 Sep 2012   •   21:30

Ieri, Antena 1 a condus detaşat în topurile de audienţã, programe precum Acces Direct, Un show pãcãtos, Observator 16, Mireasã pentru fiul meu ediţia de dupã amiazã şi meciul România – Andorra impunându-se ca lider de piaţã atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial 15-54 urban. Meciul din Preliminariile Campionatului Mondial a adus în faţa televizoarelor, în medie, 1.3 milioane de telespectatori.

Programele Antenei 1 au fost ieri prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din mediul urban, conducând staţia pe prima poziţie în Top 3 televiziuni din România. Acces Direct, Un show pãcãtos, Observator 16, Mireasã pentru fiul meu ediţia de dupã amiazã şi meciul România – Andorra s-au impus ca lider de piaţã, atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial 15-54 urban.

Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 3.8 procente şi o cotã de piaţã de 17.9%, la nivelul segmentului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, surclasând principalul sãu competitor, Pro TV. Şi la nivelul publicului all urban, emisiunea Simonei Gherghe a fost lider de piaţã.

Meciul din Preliminariile Campionatului Mondial, România – Andorra a adus în faţa televizoarelor, în medie, 1.3 milioane de telespectatori din mediul urban, impunându-se ca lider detaşat de piaţã, la nivelul ambelor segmente de public. În intervalul de difuzare al meciului, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 12.3 procente şi o cotã de piaţã de 27.9% la nivelul targetului comercial al staţiei, mult peste dublu înregistrat de principalul competitor, Pro Tv.

Şi Dan Capatos a fost ieri preferatul celor mai mulţi telespectatori din mediul urban, Un show pãcãtos conducând în topul audienţelor, atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial 15-54 urban.



Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.

×
Parteneri
Tradiţii şi obiceiuri în prima zi de Paşte. Ce trebuie să faci astăzi
x close