Antena 3 CNN Actualitate Media Audienţe de nota 100.000: Antena 3, lider pe nişa de ştiri în data de 16 martie

Audienţe de nota 100.000: Antena 3, lider pe nişa de ştiri în data de 16 martie

Audienţe de nota 100.000: Antena 3, lider pe nişa de ştiri în data de 16 martie
17 Mar 2011   •   14:23

Antena 3 a fost lider pe nişa de ştiri în cea mai importantă zi din punct de vedere politic din acest an: greve, proteste şi votul moţiunii de cenzură “Codul Boc - salarii mici, şomaj mare, firme falimentare"

Conform datelor furnizate de Gfk Romania, Antena 3 a fost lider pe nişa de stiri în rândul publicului din mediul urban cu vârsta de peste 18 ani, întreaga zi de 16 martie, cu o medie de 194.000 de telespectatori şi 9.5% share, în timp ce competitorul direct, Realitatea TV, a fost urmărit de 180.000 telespectatori şi a obţinut numai 8.8 % cotă de piaţă. De altfel, aceste cifre au plasat Antena 3 pe pozitia 3 în clasamentul tuturor televiziunilor pe întreaga zi, după Pro Tv care a fost urmărit de 316.000 telespectatori şi Antena 1 cu 273.000 telespectatori.

Ediţiile speciale realizate de Oana Stancu şi Răzvan Dumitrescu,  de Sandra Stoicescu şi Adrian Ursu, analizele lui Radu Tudor, ipostazele inedite în care telespectatorii i-au vazut pe Gabi Firea, Dana Grecu şi Mihai Gâdea, intervenţiile Sabinei Iosub şi ale lui Niels Schnecker, comentariile Mariei Coman şi ale lui Marius Pieleanu, relatările Alinei Petrescu şi ale Paulei Rusu, toate au fost apreciate de publicul telespectator fidel publicului de ştiri, care a preferat programele Antena 3 pe durata întregii zile.



Conţinutul de calitate propus de Antena 3 şi în prime time (19-23) a reafirmat poziţia de lider a postului de ştiri membru INTACT Media Group.  Ediţiile speciale La Ordinea Zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor, Ştirea Zilei cu Gabriela Vrânceanu Firea, Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea şi Răzvan Dumitrescu, au fost lidere pe nişa de ştiri cu o medie de 4.1 rating şi 9.2% share, devansând semnificativ programele Realitatea Tv care au atins doar 2.8 puncte rating şi 6.2% cotă de piaţă, în condiţiile în care Realitatea tv a mizat pe atragerea publicului prin oferirea unei sume de bani fabuloase.

De altfel, în prime time, Antena 3 a ocupat poziţia 3 în topul tuturor televiziunilor din România, după Pro Tv cu 6.4 rating şi 14.3% share, şi Antena 1 care a obţinut 6.2 rating şi 13.8% cotă de piaţă.

În timpul discursului premierului Boc, Antena 3 a fost cel mai urmărit post de ştiri cu o medie de 4.1% rating şi 8.9% share, în timp ce principalul concurent înregistra 3.7 puncte audienţă şi 8% share.



În intervalul orar 21-24, când au avut loc cele mai tensionate momente ale zilei, Antena 3 s-a clasat pe pozitia a doua  cu 4.4%rating şi 11.3% share, după liderul Antena 1 care a obţinut 5.2% rating, respectiv 13.4% cotă de piaţă. Poziţiile următoare au fost ocupate în ordine de Pro Tv, TVR 1, Prima Tv şi Realitatea, care s-a plasat doar pe poziţia 6 cu 2.4 puncte rating şi 6.1% cotă de piaţă.

La nivelul targetului 18+ urban, Antena 3 a obţinut în minutul 21:26 un vârf de audienţă de 6.8 puncte de rating (694.000 telespectatori) şi o cotă de piaţă de 14.0%, în timp ce principalul concurent Realitatea Tv a fost urmărit în medie de 335.000 telespectatori.



×
Subiecte în articol: Antena 3
Parteneri
Cât costă coșul de cumpărături cu două săptămâni înainte de Paște
x close