Antena 3 CNN Actualitate Media Baby Boom Show - cronica unui succes anunţat

Baby Boom Show - cronica unui succes anunţat

Baby Boom Show - cronica unui succes anunţat
Sursa foto: Foto: babyboomshow.ro
09 Apr 2015   •   13:58

Editia de primavara a Baby Boom Show, care a avut loc in perioada 2 – 5 aprilie, a marcat un nou succes al celui mai mare targ dedicat copiilor de 0 – 7 ani si viitoarelor mamici.

Timp de patru zile, mii de vizitatori au trecut pragul Pavilionului Central din Romexpo, pentru a alege din oferta bogata si variata a peste 300 de firme si branduri reprezentate, dar si pentru a lua parte la toate evenimentele conexe ale targului.

Anul acesta targul Baby Boom Show a fost repozitionat si transformat intr-un produs Quality Premium.

In acest sens:
 ·    A fost aleasa cea mai buna locatie – Romexpo;
 ·    Au fost aduse in cadrul targului peste 300 de firme si branduri reprezentate, care au pregatit cea mai mare varietate de produse, dar si cele mai inovatoare;
 ·    Cele mai mari discount-uri exclusive, de pana la 70%, valabile doar pe perioada targului;
 ·    Au fost construite cele mai de calitate evenimente conexe: Clinica Baby Boom powered by MedLife, un proiect unic la nivel international, unde sute de persoane au beneficiat de servicii medicale gratuite si Cursul de puericultura “Scoala Viitoarelor Mamici”, sustinut de cea mai cunoscuta Moasa Licentiata din Romania, Anca Balasoiu, care, timp de 3 zile, a invatat peste 300 de viitori parinti tot ce trebuie sa stie despre cresterea bebelusului.
 ·    Au fost pregatite cele mai mari premii pentru vizitatori, prin intermediul tombolelor din cadrul targului: scaune auto, carucioare, kituri de celule stem, vouchere de 500 RON in fiecare zi pentru jucarii, cursuri de educatie prenatala, servicii de nastere si multe altele.
 ·    Au fost create o serie de facilitati pentru vizitatori:
-    JOI si VINERI intrarea a fost gratuita
-    Parcarea a fost gratuita, Romexpo dispunand de peste 2000 de locuri de parcare
-    programul de vizitare  prelungit – de la 10:00 la 20:00, iar duminica pana la 18:00, astfel incat toata lumea a putut beneficia de toate ofertele, surprizele si noutatile pe care le-am pregatit la Baby Boom
-    Sprijin in transportul cumparaturilor de mari dimensiuni pana la locul de parcare
-    Loc de joaca si distractie pentru copii spectaculos – FUN LAND – cu gonflabile, activitati recreative, personaje de poveste si spectacole pentru copii.

“Cuvintele sunt de prisos pentru a descrie modul in care echipa Euroexpo a crescut acest proiect. Daca pana acum Baby Boom era un copil frumos, din acest moment putem spune ca a ajuns la maturitate. Suflet, pasiune, culoare, implicare dusa pana la extrem! E felul cel mai simplu in care noi, cei de la Chicco, putem creiona portretul acestei expozitii. Nu vrem sa o numim targ pentru ca ar insemna sa ii minimalizam existenta. Felicitari echipei organizatoare pentru modul in care a inteles ca evolutia inseamna schimbare, ca lucram cu oameni pentru oameni, ca partenerii si vizitatorii lor merita tot ceea ce este mai bun. Noi, Chicco Romania, cu drag multumim in egala masura organizatorilor si clientilor nostri.” - Cristina Manescu, Specialist Marketing, Chicco Romania

“Suntem incantati de colaborarea cu reprezentantii Euroexpo. A fost, probabil, cel mai reusit eveniment dedicat mamei si copilului din ultimii ani, din toate punctele de vedere: promovare, organizare, suport pentru expozanti si, nu in ultimul rand, facilitati oferite vizitatorilor. Pentru noi, MedLife, acest eveniment a avut o provocare in plus, amenajarea unei clinici medicale in cadrul targului Baby Boom – unde pe durata a 3 zile, medicii nostri au oferit servicii medicale gratuite pentru  sute de vizitatori, o premiera de altfel la nivel international, incununata de succes ” – Ina Badarau, PR Manager, MedLife

“A fost o editie foarte buna, un targ foarte bine promovat, chiar agresiv as putea spune, dar intr-un sens bun, pentru ca un astfel de eveniment are nevoie de  promovare. Locatia este net superioara oricarei alte locatii de targ, ceea ce s-a vazut atat in interesul  vizitatorilor, cat si in numarul acestora” – Stefan Gagiu, General Manager, Noua Luni

“Editia de primavara a Baby Boom Show a fost cea mai buna dintre toate editiile targurilor pentru copii la care am participat in ultimii 5 ani. Chiar imi aduc aminte ca primul targ pentru copii la care noi am fost expozanti a fost Baby Boom Show, in 2011. Ca o comparatie, la editia din acest an, fata de prima noastra participare, am vandut de peste 4 ori mai mult. Pentru noi, succesul acestei editii nu a fost chiar o supriza, pentru ca la cat de vizibila a fost, prin promovarea puternica de care a beneficiat, nu avea cum sa fie altfel.” -  Lucian Leibovici, Director General Edu Class

“Dorim sa va spunem ca suntem extrem de multumiti de rezultatele participarii la Baby Boom! Cu aceasta ocazie, doresc sa va felicit pentru organizarea perfecta
!” – Nicoleta Vatamanu, Manager Trading, Eurosport DHS

×
Parteneri
Sondajul care cutremură scena politică. Se schimbă tot
x close