Antena 3 CNN Actualitate Media Cinci din șase intervale orare dominate de Antene în primele cinci luni ale anului

Cinci din șase intervale orare dominate de Antene în primele cinci luni ale anului

Cinci din șase intervale orare dominate de Antene în primele cinci luni ale anului
03 Iun 2015   •   21:11

Intact Media Group comunică creşteri de audienţă pe majoritatea intervalelor orare în cele cinci luni ale anului 2015 pe target-urile comercial, urban şi naţional. Antena 1 si Antena Stars au aprecieri în rândul publicului comercial si sunt lider de audiență pe segmente orare importante, iar Antena 3 conduce detaşat clasamentul audienţelor în rândul publicului de peste 18 ani din mediul urban. Euforia TV continua difuzarea unor seriale cu mare popularitate, iar ZU TV, post adresat tinerilor, este lider in Late Fringe.

Ianuarie – Mai 2015
Intact Media Group
- Trustul Intact înregistrează în perioada ianuarie-mai 2015 creșteri de audiență pe toate intervalele orare, raportat la publicul comercial, dar și în ceea ce privește targetul All Urban și Național.
- “Antenele” sunt lider de audiență pe trei intervale orare pe targetul comercial – Morning, Access, Day Time – pe cinci intervale pe targetul All Urban – Whole Day, Morning, Day Time, Access și Late Fringe – și pe patru intervale pe targetul National – Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe.


Antena 1

- Postul generalist al Intact Media Group are creșteri pe majoritatea intervalelor orare în ianuarie- mai 2015, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, în rândul publicului comercial și conduce detasat clasamentul audiențelor în Day Time.
- Cea mai importantă apreciere, de 12%, are loc dimineața, interval orar în care este difuzată emisiunea de știri Observator, dar si matinalul “Neatza cu Răzvan și Dani”.
- În luna mai, cele mai vizionate emisiuni ale Antenei 1 au fost “Hell’s Kitchen”, “Poftiți pe la noi: poftiți si daruiti”, “Te cunosc de undeva”, “Temptation Island” și “Next Star”. Emisiunile zilnice marca Observator, “Neatza cu Răzvan și Dani”, “Mireasă pentru fiul meu”, “Acces Direct” și “Un show păcătos” se numără printre show-urile lider de audiență.





Antena Stars

- Audienţele Antena Stars au şi în intervalul ianuarie – mai 2015 un trend puternic ascendent, cea mai importantă apreciere fiind inregistrata în Day Time, de 36%. Politica postului de a difuza cele mai interesate știri mondene în timp real și de a avea invitați în platou pe protagoniștii evenimentelor care contează s-a concretizat in rezultate de audiență impresionante.
- Cele mai vizionate show-uri la Antena Stars in luna care tocmai s-a incheiat sunt: Star Salvator (Schimbă o viață); “Răi da’ buni”, “Star Chef”, “Dosarele VIP” si “Agentul VIP”.




Antena 3

- Postul de știri al Intact Media Group îşi păstrează poziţia de lider detaşat de audienţă în rândul nişei din care face parte, pe toate intervalele orare. Antena 3 are creșteri importante de audienţă pe toate segmentele orare.
- În luna mai, cele mai urmărite emisiuni au fost “Sinteza Zilei”, “În premieră”, “Exces de putere”, “Punctul de Întâlnire” și Q & A”.




Euforia TV
- Televiziunea destinată publicului feminin continuă oferta de seriale imbatabile. Pe lângă producțiile cunoscute și apreciate de o lume întreagă, Dr House, Sex and the City sau Downton Abbey, Euforia a programat două telenovele turcesti, cu mare success la public: prima, “Legea Pamantului”, s-a înscris deja în topul audiențelor postului, urmând ca, în viitorul apropiat, să fie difuzat serialul “Legământul”.
Zu TV

- Cel mai recent lansat post de televiziune din Antena Group, ZU TV, televiziunea dedicată tinerilor, este lider de audienţă în lunile ianuarie - mai, în rândul nişei din care face parte, în Late Fringe.

- Forza ZU, eveniment care a strâns în jur de 50,000 de oameni la Sibiu, a fost cel mai urmărit program ZU TV în luna mai.




10.663.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, timp de cel puțin un minut, la nivel naţional, în Whole Day, in perioada ianuarie-mai 2015. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 7.887.000 milioane telespectatori.

×
Parteneri
Nouă metodă de înșelătorie în România în numele ministrului Energiei
x close