×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Metrorex are datorii de 55 de milioane de lei la firma de mentenanţă

18 Feb 2009   •   20:53
Metrorex are datorii de 55 de milioane de lei la firma de mentenanţă 16
metrorex
Cei 650.000 de călători care folosesc zilnic metroul ar putea rămâne... la suprafaţă. Metrorex are din nou datorii la firma care îi întreţine trenurile. Reprezentanţii Alstom nu au făcut scandal ca să-şi recupereze datoria de milioane de euro. Se gândesc însă să apeleze la instanţă daca nu primesc banii.
Când nu sunt pe linie, trenurile de metrou sunt la verificări, indiferent dacă sunt vechi sau mai noi. Este vorba de siguranţa a sute de mii de oameni, în fiecare zi.
Firma Alstom repară şi curăţă garniturile, iar Metrorex, plăteşte. Când are bani! De ceva timp, însă, nu prea mai are. Mai exact, facturile nu au mai fost plătite din iulie, datoria fiind acum de 55 de milioane de lei. Nu e prima dată când se întâmplă acest lucru. În urmă cu doi ani, Metrorex n-a plătit facturile timp de 13 luni.
380 de trenuri circula zilnic pe sub Bucureşti. Firma de metenanţă refuză să se mai ocupe gratis de ele, iar angajaţii Metrorex nu au cum să facă ei treaba firmei Alstom. În cazul în care situţia nu se rezolvă, călătorii ar simţi imediat asta. Trenurile ar fi murdare şi întârziate, iar călătoria plină de riscuri.
Metrorex îsi va plăti datoria, dar nu are înca buget, spune noul director Gheorghe Udrişte. Bugetul se discută încă în Parlament. Firma franceză e dispusă să mai aştepte, dar nu mult. Pâna luna viitoare, după care se va adresa instanţei de judecată.
Observator
sati