
WhatsApp va permite marilor companii să sune direct prin aplicaţie clienţii. Vocile agenţilor cu care vor discuta oamenii vor fi generate de inteligenţa artificială (AI). Noile funcții ale aplicaţiei WhatsApp vin pe fondul unor eforturi mai ample de a deveni platforma preferată pentru companii ca să îşi extindă baza de clienți și ca să îşi dezvolte prezența, a relatat publicaţia Money Control.
Cel puţin unii dintre cei trei miliarde de utilizatori WhatsApp nu vor fi încântaţi să afle că tocmai a crescut şansa de a fi apelaţi de "roboţi". Şi asta pentru că oficialii de la Meta au deschis accesul marilor companii la funcţiile de comunicare vocală cu utilizatorii WhatsApp, funcţionalitate ce era disponibilă până acum doar firmelor mici.
În următoarele săptămâni, au precizat reprezentanţii Meta, companiile mari vor putea să acceseze apelurile audio pe WhatsApp prin intermediul API-ului dedicat.
Acestea vor putea configura agenţi AI care să comunice mesajele comerciale clienţilor, iar pe viitor vor putea folosi inteligenţa artificială pentru a oferi suport şi pentru a face recomandări de produse.
Pe viitor, au mai adăugat cei de la Meta, utilizatorii şi companiile îşi vor putea trimite şi mesaje vocale prin WhatsApp.
WhatsApp Business, versiunea celei mai populare aplicaţii de comunicare dedicate companiilor, are peste 200 de milioane de utilizatori pe lună.