Antena 3 CNN Economic Biz News Business Românii, din ce în ce mai nemulţumiţi de serviciile bancare

Românii, din ce în ce mai nemulţumiţi de serviciile bancare

Românii, din ce în ce mai nemulţumiţi de serviciile bancare
09 Aug 2008   •   09:55

De la începutul anului Protecţia Consumatorului a primit peste 1.000 de reclamaţii cu privire la serviciile bancare. Majorarea dobânzilor şi a comisioanelor fără a anunţa clienţii, apariţia unor comisioane noi, nespecificate în contractul iniţial, şi impunerea ?comisionului de ghişeu? sunt motivele principale care-i determină pe români să se plângă la ANPC.

Şi bancomatele creează probleme românilor. În ultima perioadă s-au înregistrat creşteri semnificative ale numărului de plângeri care vizează operaţiunile cu cardul. Principalele nereguli semnalate de clienţi sunt imposibilitatea de a efectua tranzacţii sau imposibilitatea de a plăti cu cardul în străinătate. Iar numărul reclamaţiilor continuă să crească într-un ritm alarmant.

Oficialii Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor au declarat pentru cotidianul Gândul că după prezentarea raportului privind calitatea serviciilor prestate de bănci, un raport care nu a fost deloc favorabil bancherilor, ANPC a primit şi câte 50 de plângeri pe zi, atât în scris cât şi pe siteul instituţiei.

Antena 3

×
Parteneri
Hidroelectrica crește prețurile la energia electrică, pentru anumiți consumatori
x close