×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Interese imobiliare de 1 MILIARD de euro au ras un aeroport de pe harta Bucureştiului. De ce a fost închis de fapt Băneasa

de O.P.   •   16 Aug 2012   •   12:35
Interese imobiliare de 1 MILIARD de euro au ras un aeroport de pe harta Bucureştiului. De ce a fost închis de fapt Băneasa 442
Un terminal business de 1.500 metri pătraţi, amenajat în 40 de zile cu 2,4 milioane de euro, între trei clădiri pe care s-a pus în regim de urgenţă bulina roşie, a închis aeroportul Băneasa pentru cursele low-cost .

Pista cu cea mai bună structură de rezistenţă din România este acum folosită pentru decolarea sau aterizarea private jet-urilor sau a avioanelor de capacitate mică, de 2 sau 8 locuri. Şi pentru spectacole aeriene. Miza unui aşa zis „city airport pentru curse business şi VIP” o reprezintă o potenţială afacere imobiliară de un miliard de euro.

În 12 august 2008, Aeroportul Băneasa a încheiat cu Blue Air Transport Aerian SA un contract de concesiune pe 25 de ani pentru operarea şi modernizarea activităţii, precum şi pentru construirea unui nou terminal plecări. Potrivit clauzelor, în cazul în care una dintre părţi denunţa unilateral contractul, se obliga să-i plătească celeilalte părţi 25 de milioane de euro despăgubiri. Un an mai târziu, în august 2009, Blue Air anunţa că începe lucrările. Construcţia nu a început nici până azi.

În schimb, în septembrie 2011, Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB) a semnat cu UTI un contract pentru reconstrucţia şi modernizarea corpului C al aeroportului şi transformarea lui într-un terminal pentru segmentul business. Lucrările s-au efectuat în doar cinci săptămâni. Avocaţii contractaţi de CNAB caută acum soluţii pentru a rezolva problema celor 25 de milioane de euro datoraţi lui Nelu Iordache, proprietarul Blue Air.

Care sunt interesele care au muşamalizat închiderea aeroportului Băneasa, aflaţi de pe
www.incomemagazine.ro




credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati