Antena 3 CNN Economic Conținut plătit Ohvăz își extinde rețeaua de magazine partenere prin Dulcinella

Ohvăz își extinde rețeaua de magazine partenere prin Dulcinella

Ohvăz își mărește rețeaua de magazine partenere prin cea mai nouă colaborare: din Iulie 2021, toate produsele Ohvăz pot fi găsite în rețeaua Dulcinella, 17 la număr, situate preponderent în zona Moldova. Prin această colaborare, lista de magazine partenere Ohvăz ajunge la peste 50 de locații.

Ohvăz își extinde rețeaua de magazine partenere prin Dulcinella
de Georgiana Adam    |    02 Aug 2021   •   16:29

Ohvăz își mărește rețeaua de magazine partenere prin cea mai nouă colaborare: din Iulie 2021, toate produsele Ohvăz pot fi găsite în rețeaua Dulcinella, 17 la număr, situate preponderent în zona Moldova. Prin această colaborare, lista de magazine partenere Ohvăz ajunge la peste 50 de locații.

Despre Ohvăz

Ohvăz este un brand 100% românesc înființat în Noiembrie 2018 de către Cristian Barin. Cu un laborator în București, gama de produse include ovăz cu lapte de migdale, limonadă artizanală, biscuiți de ovăz, plus alte câteva specialități. Toate rețetele sunt concepute pe baza unor principii simple, dar esențiale: fără zahăr adăugat, fără ambalaje de plastic, fără chimicale de nici un fel.

Până de curând activitatea Ohvăz se desfășura preponderent online, compania livrănd produsele sale, la rece, în toată țară, în mai puțin de 24 de ore, prin intermediul site-ului www.ohvaz.ro.

“Ne bucurăm să colaborăm cu Dulcinella! Am descoperit niște oameni cu valori similare și care au muncit enorm de mult că să creeze produse excelent. Din primele conversații cu domnul Radomir, CEO-ul Dulcinella, am simțit pasiunea și determinarea dumnealui pentru ceea ce face.

Nu e deloc ușor să fii producător, mai ales când vrei să respecți niște principii și valori care adesea îți fac viața mult mai grea. Tocmai de aceea acest parteneriat are sens – “luptăm” în aceeași tabăra.”, spune Cristian Barin, fondatorul Ohvăz.

Compania Dulcinella a fost înființată în anul 2005, în Chișinău, Republica Moldova, iar la finalul anului 2019 și-a extins activitatea în România prin deschiderea unui laborator de producție. Obiectivul lor? Să creeze emoții pozitive, senzații plăcute și amintiri dulci, concepute pentru a face viața mai frumoasă, a apropia oamenii și a întări valorile familiale.

Ohvăz în lanțurile mari

Extinderea în retailul clasic rămâne un obiectiv secundar pentru Ohvăz: “Sigur că vrem să fim prezenți în cât mai multe magazine, însă nu cu orice preț. Căutăm parteneri serioși care înțeleg și rezonează cu principiile noastre. Noi suntem împotriva conservanților de orice fel, iar acest lucru duce la un termen de valabilitate redus.

Dacă vrem produse naturale, cât se poate de “curate”, atunci trebuie să ne mulțumim cu o valabilitate de 5-6 zile și nu de 5-6 luni. Ni se pare o concesie rezonabilă. Mă bucur că în mediul online am primit multă apreciere pentru acest lucru și tocmai de aceea vom continua să punem pe primul loc comenzile de pe site-ul nostru www.ohvaz.ro”, mai spune Cristian Barin.

×
Parteneri
Guvernul a rămas fără bani pentru plata unor salarii
x close