Antena 3 CNN Economic ING, amendată pentru incidentul cu dublarea tranzacțiilor

ING, amendată pentru incidentul cu dublarea tranzacțiilor

ING, amendată pentru incidentul cu dublarea tranzacțiilor
Sursa foto: foto: Pixabay.com
11 Oct 2018   •   22:04

Autoritatea Natională pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a amendat cu 20.000 de lei ING, pe motiv că incidentul privind dublarea tranzacțiilor clienților afectează interesele economice ale consumatorilor, potrivit unui comunicat al instituției. ING Bank a identificat dublarea tranzactiilor efectuate de un numar de 225.525 consumatori, clienti ai bancii, precizează sursa citată, scrie Hotnews.

ANPC susține că a inițiat un control operativ după apariția în mass media a unor informatii referitoare la faptul ca, pentru o parte din clientii ING Bank au fost dublate tranzactiile realizate cu cardurile online, la ATM-urile si POS-urile altor banci. 

„În urmă verificărilor efectuate, banca a emis, în dată de 9.10.2018, un punct de vedere prin care recunoaște faptul că, în data de 8.10.2018, începând cu ora 14.00, ING Bank a identificat dublarea tranzacțiilor efectuate de un număr de 225.525 consumatori, clienți ai băncii, fiind astfel afectate interesele economice ale acestora. De asemenea, ING Bank susține, printr-un punct de vedere suplimentar, emis pe 10.10.2018, că, din numărul total de consumatori afectați, „aproximativ 7.000 de clienți care au inițiat plăti până la momentul remedierii, au fost afectați în mod direct, ca urmare a intervenirii incidentului, în sensul în care tranzacțiile acestora au fost respinse pe motiv de fonduri insuficiente”. Analizând aspectele descrise, ANPC constată că, prin afectarea intereselor economice ale consumatorilor, se încalcă prevederile art.7, lit.c), lin.2 din OG 21/1992 (r2) și se sancționează conform prevederilor art.50, alin.1, lit.a), cu amendă contravențională în cuantum de 20.000 lei”, se arată în comunicatul ANPC. 

×
Parteneri
Ministrul Muncii anunță calendarul livrării pensiilor înainte de Paște
x close