Antena 3 CNN Externe Japonia e la un pas să rămână fără cea mai populară bere din această ţară, după un atac cibernetic. Zeci de fabrici au fost oprite

Japonia e la un pas să rămână fără cea mai populară bere din această ţară, după un atac cibernetic. Zeci de fabrici au fost oprite

M.P.
1 minut de citit Publicat la 08:32 03 Oct 2025 Modificat la 08:32 03 Oct 2025
bere
Japonia e la un pas să rămână fără cea mai populară bere din această ţară, după un atac cibernetic. Zeci de fabrici au fost oprite. foto: pexels.com

Un atac cibernetic în Japonia a forțat zeci de fabrici să oprească producția, iar magazinele și restaurantele sunt reticente în a comercializa alte mărci. Această ţară ar putea fi la câteva ore distanță de a rămâne fără Asahi, cea mai populară bere a niponilor, conform Sky News.

Breșa a dezactivat sistemele de comandă și livrare ale companiei - și a scos, de asemenea, din funcțiune operațiunile centrului de apeluri.

Supermarketurile și pub-urile japoneze, cunoscute sub numele de izakaya, riscă să rămână complet goale, unii comercianți cu amănuntul exprimându-și temeri cu privire la potențiale cumpărături panicate.

Asahi Group a fost nevoită să suspende planurile de lansare a unor produse noi, inclusiv băuturi răcoritoare, cafea și pastile de gât.

Până sâmbătă, vor rămâne fără bere Asahi

Un comerciant se așteaptă să rămână fără butoaie de bere până sâmbătă cel târziu, ceea ce înseamnă că nu va mai putea furniza băuturi alcoolice comercianților cu amănuntul.

Acum se gândesc dacă să înceapă să vândă și alte mărci ca măsură temporară.

„Am primit bere de la angrosist pentru a înlocui Asahi, dar am dori să evităm să folosim alți producători, dacă este posibil, așa că vom lua în considerare opțiunile noastre până în ultimul moment”, a adăugat Akira, un comerciant japonez.

Nou trend în Japonia: Cafenele în care poţi să plângi

Cafenelele în care poţi plânge sunt noul trend în Japonia – Crying Café. Totul face parte dintr-o mișcare terapeutică tradiţională, care oferă un mediu sigur și confortabil pentru ca oamenii să se elibereze de emoții și stres. Astfel de spaţii includ filme emoţionante, iluminare difuză, șervețele și alte elemente pentru a crea o atmosferă de sprijin şi confort, potrivit Antena 3 CNN. 

La Tokyo s-au născut primele Cry Café, precum Bar Mori Ouchi, care din 2020 primește doar persoane triste, ce vor să se descarce. Așa cum avertizează afișul de la intrare: "Doar pentru persoane triste".

Aici nu există loc pentru gândire pozitivă. Se gândește și se simte negativ, dar cu scopul de a te simți mai bine. Printre lacrimile care curg și în timp ce sorbi un drink. Singura obligație este să comanzi un cocktail la alegere. Cine vrea să mănânce ceva își poate aduce de acasă.

Ştiri video recomandate
×
Etichete: japonia bere fabrica

Fanatik

Antena Sport

Observator News

Parteneri
x close