Nouă campanie la Turism. Spoturi subacvatice de promovare a Maramureşului, pentru sărbătorile de iarnă

20 Noi 2009   •   12:16
Nouă campanie la Turism. Spoturi subacvatice de promovare a Maramureşului, pentru sărbătorile de iarnă udrea

O nouă afacere cu iz de scandal se leagă de numele ministrului demis al Turismului, Elena Udrea. Este vorba despre contractele de publicitate în valoare de 60.000 de euro, menite să promoveze Maramureşul în perspectiva sărbătorilor de iarnă. Modalitatea aleasă pentru promovarea Maramureşului de Crăciun este una mai puţin obişnuită - spoturi subacvatice pe timp de iarnă, scrie Jurnalul Naţional în ediţia de vineri.

Ministerul Turismului pune la cale o nouă campanie pentru a-i determina pe turiştii români să se orienteze către zonele turistice autohtone în perioada sărbătorilor de iarnă. Ţinta aleasă este Maramureşul. Iar suma care urmează să fie alocată pentru realizarea a doar două spoturi publicitare se ridică la nu mai puţin de 60.000 de euro.

Concret, banii, care provin din fondurile de la buget, vor fi utilizaţi pentru o filmare subacvatică, precum şi pentru o filmare din elicopter. Cel puţin asta reiese din caietul de sarcini realizat de reprezentanţii Ministerului Trnasporturilor. Nu acelaşi lucru reiese însă din declaraţiile reprezentanţilor firmei de publicitate care a fost aleasă să realizeze cele două spoturi.

O aberaţie - acesta este termenul utilizat de reprezentanţii firmei în cauză în privinţa filmării subacvatice pe timp de iarnă avută în vedere de minister, scrie Jurnalul Naţional.

La costurile de producţie, se mai adaugă şi cele de difuzare. Nu mai puţin de 400.000 de euro ar urma să coste spaţiul publicitar pentru cele două spoturi care ar urma să fie difuzate începând cu 2 decembrie, timp de 20 de zile, pe primele două canale de televiziune generaliste şi pe primul canal de televiziune de ştiri, selectate în funcţie de audienţa lunii septembrie, mai scrie Jurnalul Naţional.

Antena3.ro

Parteneri
x close