×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Schimbare pe Facebook! Ce se va întâmpla de anul viitor? Toți utilizatorii vor fi afectați

de 15 Dec 2017   •   19:52
Schimbare pe Facebook! Ce se va întâmpla de anul viitor? Toți utilizatorii vor fi afectați 106
Foto: Pixabay.com

Conţinutul video de pe Facebook va debuta cu o reclamă, deşi iniţial Facebook a încercat să evite reclamele care pornesc la începutul filmărilor postate în cadrul propriei reţele sociale.

Numită pre-roll, acest tip de reclamă va începe în momentul în care utilizatorul apasă butonul play sau clipul porneşte automat şi durează 6 secunde.

Debutul reclamelor pre-roll se va petrece anul viitor, iar pentru început acestea vor fi vizibile doar în secţiunea Watch. Lansată în vara acestui an, Watch este o platformă pentru care Facebook face eforturi în scopul generării de conţinut şi care nu este încă disponibilă la nivel global. Asta înseamnă că reclamele pre-roll nu vor apărea în news feed – cel puţin nu imediat, scrie News.ro.

Facebook s-a arătat până acum împotriva reclamelor pre-roll, în ciuda faptului că este formatul preferat al advertiserilor. Considerând că afectează grav experienţa utilizatorilor săi, Facebook a preferat să afişeze reclamele în cadrul clipurilor video.

 

sati