x close

Schimbare pe Facebook! Ce se va întâmpla de anul viitor? Toți utilizatorii vor fi afectați

15 Dec 2017   •   19:52
Schimbare pe Facebook! Ce se va întâmpla de anul viitor? Toți utilizatorii vor fi afectați Foto: Pixabay.com

Conţinutul video de pe Facebook va debuta cu o reclamă, deşi iniţial Facebook a încercat să evite reclamele care pornesc la începutul filmărilor postate în cadrul propriei reţele sociale.

Numită pre-roll, acest tip de reclamă va începe în momentul în care utilizatorul apasă butonul play sau clipul porneşte automat şi durează 6 secunde.

Debutul reclamelor pre-roll se va petrece anul viitor, iar pentru început acestea vor fi vizibile doar în secţiunea Watch. Lansată în vara acestui an, Watch este o platformă pentru care Facebook face eforturi în scopul generării de conţinut şi care nu este încă disponibilă la nivel global. Asta înseamnă că reclamele pre-roll nu vor apărea în news feed – cel puţin nu imediat, scrie News.ro.

Facebook s-a arătat până acum împotriva reclamelor pre-roll, în ciuda faptului că este formatul preferat al advertiserilor. Considerând că afectează grav experienţa utilizatorilor săi, Facebook a preferat să afişeze reclamele în cadrul clipurilor video.

 

Citeşte mai multe despre:

Facebook utilizatori reclame filmari
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati