Decolarea
de pe Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca a unui avion cu
destinaţia Tunisia a fost amânată marţi dimineaţă cu
aproape 12 ore, din cauza ceţii. Îmbarcarea celor
aproximativ 130 de pasageri nu s-a efectuat deoarece avionul cu care
aceştia trebuiau să plece nu a putut ateriza. Oamenii au fost
extrem de nemulţumiţi de faptul că firma prin care făceau această
călătorie nu i-a anunţat că vor fi întârzieri.
?Ar
fi trebuit să decolăm către Tunisia la ora 2,45, dar am stat în
sala de aşteptare a aeroportului fără să primim nici un fel de
informaţie privind întârzierea. Am sunat la telefonul
firmei, dar nu a răspuns nimeni?, a declarat unul dintre pasageri. Reprezentantul
firmei Kartago Tours a spus că avionul respectiv trebuia să
aterizeze la Cluj-Napoca la ora 1,55, dar a fost redirecţionat spre
Budapesta din cauza ceţii.
Pasagerii
au susţinut însă că la ora la care avionul lor trebuia să
plece nu era ceaţă şi că aceasta s-a instalat abia în jurul
orei 5. Potrivit directorului aeroportului, David Ciceo, la ora 10,15
avionul a aterizat în Cluj.
Pasagerii au sesizat Oficiul pentru Protecţia Consumatorului Cluj cerând sancţionarea vinovaţilor de întârzierea plecării avionului spre Tunisia.
Rompres