Procedurile pentru organizarea unei campanii de comunicare au fost demarate de Agenţia de Strategii Guvernamentale. Instituţia a lansat la începutul acestei luni anunţul în vederea selectării agenţiilor de comunicare interesate de realizarea a două campanii în Italia şi Spania. Procedura de selecţie se va face pe baza unor criterii de calificare sau selecţie. Agenţiile interesate trebuie să prezinte o garanţie de participare de 300.000 de lei pentru fiecare proiect în parte.
Termenul-limită pentru depunerea ofertelor este 7 aprilie. În urma acestei preselecţii, Agenţia va stabili o listă de maximum cinci societăţi. Selecţia va fi făcută de o comisie, principalul criteriu fiind oferta economică cea mai avantajoasă. Proiectul are drept obiective îmbunătăţirea imaginii comunităţii de români în mass-media prin sporirea vizibilităţii în spaţiul public, prevenirea şi combaterea prejudecăţilor faţă de românii din Italia şi Spania şi informarea transparentă a opiniei publice din România cu privire la acţiunile de comunicare derulate în Italia şi Spania.
La cerea Agenţiei de Strategii Guvernamentale, la sfârşitul anului trecut, a fost realizat un studiu sociologic despre ?Comunitatea românească în Italia. În urma studiului a rezultat că aproape 30% din românii care lucrează în Italia consideră că sunt discriminaţi la locul de muncă.
Antena3.ro
Ştiri video recomandate