×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Scandal uriaș la un hotel de pe litoral! Turiști revoltați că au plătit pentru all inclusive, dar au rămas nemâncați

17 Iun 2019   •   08:31
Scandal uriaș la un hotel de pe litoral! Turiști revoltați că au plătit pentru all inclusive, dar au rămas nemâncați 16
foto: Pixabay.com

A fost scandal într-un hotel de 5 stele din Olimp. Un turist revoltat a filmat în restaurantul unităţii de cazare, nemulţumit că deşi plătise pentru all inclusive, mâncarea era insuficientă. 

În plus, spune el, se stătea la cozi uriaşe. Cei din conducerea hotelului neagă acuzaţiile, iar inspectorii de la protecţia consumatorilor au intrat pe fir şi au început o anchetă.

Întreg scandalul a izbucnit după ce turiştii, cazaţi în regim all-inclusive, au mers la prânz şi au constatat că tăvile cu mâncare erau goale. Imaginile au fost filmate într-un hotel de cinci stele din Olimp, iar clienţii s-au plâns că mâncarea este prea puţină, dar şi că sunt nevoiţi să aşteapte la coadă în restaurant. 

Cei din conducerea hotelului spun că mâncarea era suficientă, dar că turiştii care s-au revoltat au venit foarte târziu la masă şi puşi pe scandal. Mai mult, angajaţii ar luat măsuri astfel încât niciun client să nu rămână nemâncat. 

Inspectorii de la Protecţia Consumatorului s-au autosesizat şi fac verificări în acest caz. 


sati