Antena 3 CNN Actualitate Media 36 de agenții participante la Noaptea Agențiilor 2014

36 de agenții participante la Noaptea Agențiilor 2014

36 de agenții participante la Noaptea Agențiilor 2014
10 Mar 2014   •   16:08

Cea de-a cincea ediţie a Nopţii Agenţiilor are loc anul acesta pe 3 aprilie, se va desfășura sub tema “Craft up your life” și va include evenimente organizate de către 36 de agenţii de comunicare, Energiea şi Institute, the café.

Pentru prima oară, agențiile din afara Bucureștiului pot participa în cadrul Nopții Agențiilor.

În București și-au anunțat participarea 27 de agenții de comunicare: Armada, ATELIER GRUP, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Creionetica, DDB România & Tribal Worldwide România, eventures, Frank Group, Oxygen PR  și MSPS - din grupul Frank, Geometry Global, Hello Group, Infinit Solutions, Jazz, Kubis, McCann Bucharest, MEC România, Mindshare Media, pastel, PQB, PROPAGANDA, SCG-Smart Corporation Group, The Public Advisors, tNd'c Advertising, TOTEM Communication, We>Buzz și WebDigital.

Iași-ul este și el pe harta creativității anul acesta cu trei agenții: Aquavita, INNERPRIDE și September & Gavrilescu.

În Timișoara, pasionații de publicitate pot participa la evenimentele organizate de către Celmaitare Studios și Synopsis:, iar în Oradea, agențiile Bizmart și Utopium și-au anunțat  participarea.

Invitatul special al evenimentului de anul acesta este Republica Moldova, cu agențiile Casa Imago și Piko Creative.

Noaptea Agenţiilor 2014 se va desfășura sub tema “Craft up your life”, prin care agențiile sunt invitate să-și prezinte echipa într-un mod inedit și să se laude cu tot ce înseamnă creativitatea agenției dincolo de orele de program. Toate agențiile participante vor organiza un eveniment original, în care să integreze tema ediției de anul acesta. Mai multe despre evenimentele organizate anul acesta veți găsi în curând pe www.noapteaagentiilor.ro

Noaptea Agenţiilor este un proiect The Institute, care îşi propune să promoveze creativitatea românească şi să faciliteze socializarea  în rândul celor pasionaţi de comunicare. Ajuns la cea de-a cincea ediţie, evenimentul permite publicului larg să treacă pragul agenţiilor preferate, într-un context relaxat şi informal, şi încurajează agenţiile să îşi dovedească originalitatea prin organizarea de evenimente care mai de care mai creative.

Mai multe despre ce evenimente au avut loc la ultimele ediţii, dar şi despre regulamentul de participare, găsiţi pe www.noapteaagenţiilor.ro şi pe www.facebook.com/institute.ro 

The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*RO Awards.

×
Parteneri
Câți bani vor primi românii în plus, în mână, după majorarea salariului minim
x close