Ministrul Mediului, Nicolae Nemirschi a explicat marţi seară la Antena 3 modul în care a fost atribuit contractul de 500.000 de euro firmei de publicitate Ars Advertising.
Potrivit lui Nemirschi, invitat la emisiunea Sinteza Zilei, contractul a fost semnat de secretarul general din Ministerul Mediului, motivul pentru care nu s-a organizat o licitaţie fiind că ?s-ar fi pierdut prea mult timp?
?Motivaţia a fost că spoturile care au promovat celelalte axe au avut o anumită cadenţă. Prin noul contract le-am integrat şi pe cele din axa 3. Dacă s-ar fi făcut o nouă licitaţie s-ar fi pierdut timp? a spus ministrul.
Contractul atribuit la începutul acestei luni firmei "ARS Advertising" SA este în valoare de peste 500.000 de euro şi presupune servicii de publicitate în cadrul campaniei de promovare a Programului Operaţional de Mediu. Actul nu intră sub incidenţa acordului privind contractele de achiziţii publice, însă nici nu prevede clar dacă a fost vorba de "o situaţie de urgenţă extremă", ce ar duce la atribuirea contractului prin negociere directă. În schimb, se stipulează că singurul criteriu de atribuire a fost "preţul cel mai scăzut", iar serviciile nu pot fi subcontractate.
Antena3.ro
PARTICIPAŢI LA DEZBATERI ŞI TRIMITEŢI COMENTARII SAU ÎNTREBĂRI PE www.antena3.ro/sinteza_zilei
Vedeţi înregistrările emisiunii Sinteza Zilei
Vedeţi prezentarea emisiunilor Antena 3
Vedeţi prezentarea jurnaliştilor Antena 3
Vedeţi transcriptul emisiunilor Antena 3
Antena3.ro