Antena 3 CNN Actualitate TOP ANTENA3.RO Maşinile care ne-au plăcut în 2007

TOP ANTENA3.RO Maşinile care ne-au plăcut în 2007

<font color=red>TOP ANTENA3.RO</font> Maşinile care ne-au plăcut în 2007
24 Dec 2007   •   05:05

Antena3.ro vă aduce, la final de 2007, un clasament al maşinilor despre care v-am povestit de-a lungul anului, alături de fotografii şi materiale video.

1. Maşina lui Dracula. Mercedes-Benz CL 63 AMG, cu un motor AMG de 518 CP şi 6,3 litri, care transformă acest splendid automobil într-o rachetă, a fost lansat vara aceasta şi în România. Mai mult decât atât, jurnaliştii celei mai cunoscute reviste auto din lume, Top Gear, au străbătut tot continentul, până la cetatea de la Poienari a lui Vlad Ţepeş, pentru o şedinţă foto cu bolidul german. Motivul? Matt Master şi Lee Brimble, de la ediţia britanică a Top Gear, au decis că există o singură locaţie demnă de această maşină impunătoare - ţara lui Dracula. ?Dacă Dracula ar trăi, cu siguranţă această este maşina pe care ar cumpăra-o! ?, a precizat Matt Master. Ei au testat maşina trei zile pe drumul de la Londra până la Poienari, unde se află ruinele cetăţii lui Vlad Tepeş. S-au convins astfel că prinţul întunericului şi-ar fi ales, fără să stea pe gânduri, 525 de cai de sub capotă în locul bidiviului.





2. Ferrari F430 Challenge Stradale este o maşină a cărei lansare a fost aşteptată cu sufletul la gură de fanii modelelor exotice. Noul supercar Ferrari a debutat la Salonul Auto din septembrie de la Frankfurt şi surprinde prin ţevile de eşapament poziţionate mai sus în interiorul spoilerului şi prin bosajele mari, aşadar un F430 Challenge Stradale mai lat decât versiunea standard. Multe din echipările versiunii standard au fost înlocuite cu fibră de carbon, masa fiind astfel micşorată cu 100 de kilograme.

FERRARI CHALLENGE STRADALE

3. Audi a echipat sedanul de lux A6L cu un sistem audio-video care transformă maşina într-un adevărat cinematograf. În 2005, Audi a lansat acest model exclusiv pentru piaţa chineză, o versiune cu ampatament mărit, creată pentru a transforma modelul german într-o adevarată limuzină. Anul acesta, Audi a adus o versiune îmbunătăţită: interiorul limuzinei oferă un adevărat sistem de entertainment pentru locurile din spate - două monitoare de 10 inci ataşate de scaunele din faţă si controlate de cotiera centrală. DVD player-ul integrat în cotieră include conexiuni pentru o consolă de jocuri, pentru iPod şi pentru camera digitală. Împreună cu tunerul TV, sistemul a transformat luxosul sedan într-un adevărat cinematograf mobil.



4. Bugatti Veyron, pentru că a depăşit anul acesta viteza de 408,47 de kilometri pe oră, ceea ce a făcut din acest bolid, pentru scurt timp, cel mai rapid automobil de serie din lume. Numele modelului provine de la pilotul de curse francez Pierre Veyron, câştigător pentru Bugatti al Circuitului Le Mans în 1939. Modelul are peste 1000 de cai putere, dar şi un preţ pe măsură: peste 1 milion de euro.



5. SSC Ultimate Aero TT este automobilul care a depăşit performanţa lui Bugatti Veyron, fiind la ora actuală cel mai rapid. Recordul de 412 km/oră a fost stabilit la 13 septembrie a.c. Ca stil, Aero se apropie, prin uşile ?fluture?, de Mercedes-Benz SLR McLaren, Saleen S7, McLaren F1 sau Enzo Ferrari.



6. Porsche Cayenne S a fost proiectat pentru a celebra participarea în Raliul Transsiberian la categoria Motoare mai mari de 4 litri. Autovehiculul se numeşte chiar Cayenne S Transsyberia 2007 şi a fost produs în doar 26 de exemplare. Fiecare dintre acestea se deosebesc evident de versiunea de serie. Printre modificările exterioare se găsesc inserţiile portocalii care individualizează seria specială, panouri şi scuturi de protecţie bine dezvoltate ca volum sub maşină, un cârlig de ancorare şi un sistem de troliu în faţă şi patru lămpi suplimentare montate pe plafon. În ceea ce priveşte partea mecanică, motorul şi diferenţialul electronic sunt aceleaşi ca pe versiunea de serie, suspensiile cu braţe ranforsate pot fi ridicate cu nu mai puţin de 75 de milimetri faţă de varianta normală, iar reglajele mecanice au fost şi ele reevaluate. Din arsenalul lui Cayenne S Transsyberia nu lipseşte un sistem performant de navigaţie.





7. Ferrari F430 Scuderia, lansat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt de însuşi Michael Schumacher, vine cu o caroserie cu 100 de kilograme mai uşoară, comparativ cu un F430 normal, mulţumită unui program intens de reducere a maselor, bolidul cântărind doar 1250 kg; în acelaşi timp, puterea motorului V8 de 4,3 litri a crescut la 510 CP (obţinuţi la o turaţie de 8500 rpm), astfel încât raportul kg/CP este de numai 2,45. F430 Scuderia a primit şi o nouă evacuare, cu un eşapament final cu design modificat, un nou sistem de tracţiune, care combină diferenţialul electronic E-Diff, sistemul de control al stabilităţii şi tracţiunii F1-Trac cu un update al software-ului cutiei de viteze, ce reduce timpii de schimbare la doar 60 de milisecunde. (Fostul deţinător al recordului, BMW M5, făcea acest lucru în 65 de milisecunde).



8. AC Schnitzer ACS1 BMW Serie 1 Coupé este un demn urmaş al modelului 2002, ca proporţii, dar şi ca tehnologie. Pe lângă kitul de upgrade al motorului, AC Schnnitzer a îmbunătăţit manevrabilitatea modelului prin introducerea unor suspensii noi special concepute. Body-kitul exterior constă într-o nouă grilă frontală, un nou spoiler în faţă, eleron pentru capota spate, prelungire pentru cupolă în partea din spate. Pentru interior, AC Schnnitzer oferă un volan cu trei spiţe sport tot cu airbag şi ornamente din carbon alături de cele clasice din aluminiu. Motorul dezvoltă 360 CP şi un cuplu motor de 450 N/m. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h se face în 5 secunde şi viteza maximă este de 300 km/h.



9. Opel GT este o apariţie exotică pe şosele, însă Steinmetz a considerat că un tuning discret ar accentua exclusivitatea unui viitor posesor de cabrio german. Specialistul Opel a anunţat toamna aceasta că pune la vânzare un nou pachet sportiv pentru versiunea europeană a lui Saturn Sky - Opel GT. Modificările tunerului german cuprind o nouă grilă şi un spoiler faţă din două bucăţi cu două guri de aer situate lângă farurile de ceaţă. În partea din spate, singurele modificări cuprind cele patru ţevi de eşapament. Ultima noutate ar fi un kit de coborâre a caroseriei cu 20 de mm.





10. Conceptul Mercedes-Benz Ocean Drive a fost prezentat la începutul anului în cadrul Salonului Auto de la Detroit. Este un automobil decapotabil cu patru uşi, oficialii constructorului german declarând atunci că modelul intră în producţia de serie în momentul în care cererea este evidentă. Conceptul echipat cu un motor de 12 cilindri este construit pe platforma lui S600 şi beneficiază de sistemul revoluţionar de încălzire la nivelul umărului (shoulder-level), care permite tuturor celor patru pasageri să se deplaseze cu maşina decapotată chiar şi la temperaturi scăzute.

MERCEDES BENZ OCEAN DRIVE



GALERIILE FOTO ANTENA3.RO

CELE MAI SCUMPE MAŞINI VÂNDUTE ÎN 2007

HYUNDAI GENESIS COUPÉ

PORSCHE CARMA CONCEPT

ALFA ROMEO COMPETIZIONE ŞI SCARLETT JOHANSSON

AEROGRAF MOSCOVA 2007: MAŞINA CA OBIECT DE ARTĂ

FRANKFURT 2007 PREZINTĂ SUV-URILE VIITORULUI

CONSTRUCTORII AUTO, NIŞTE PORCI POLUANŢI. GREENPEACE PREZINTĂ MAŞINILE-PORC

FRANKFURT 2007. DISPUTELE ECOLOGICE

FRANKFURT 2007 PREZINTĂ MERCEDES BENZ: MULTE VISE PE PATRU ROŢI

LANSĂRI LA SIAB

CELE MAI IEFTINE MAŞINI ÎN 2007

BUGATTI VEYRON 16.4 NIMICEŞTE MCLAREN SLR



MAŞINA GOOGLE CARE SE BAGĂ ÎN PRIZĂ: GOOGLE.ORG RechargeIT



Ella Moroiu, Antena3.ro

×
Parteneri
Incendiu puternic la locomotiva unui tren cu zeci de călători, în gara Hodoni din Timiș
x close