Iată cum să îți organizezi biroul de acasă în 3 pași simpli

de Georgiana Adam    |    06 Aug 2020   •   10:55
Iată cum să îți organizezi biroul de acasă în 3 pași simpli

Având în vederea situația actuală, cele mai multe persoane au ajuns să lucreze de acasă, amenajarea unui spațiu pentru lucru devenind necesară. Dacă îți dorești să fii mai productiv, aranjează-ți biroul cât mai eficient, folosindu-te de cât mai multe lucruri care să te ajute pe parcursul desfășurării activității. Un birou curat și ordonat te va ajuta să te organizezi mai ușor și să îți duci task-urile la bun sfârșit chiar și în cea mai dificilă zi de muncă.

Iată cum ai putea să îți organizezi biroul de acasă rapid și ușor

  • Pune accesoriile importante la vedere

Atunci când îți amenajezi spațiul de lucru, punctul către care trebuie să te îndrepți prima dată este biroul. Este locul în care privirea ta își concentrează atenția cel mai mult când lucrezi, așa că ai grijă să fie un spațiu organizat și curat. Dacă vrei ca locul pe care îl ai să fie cât mai eficient, folosește accesorii pentru birou care să îți facă munca mai ușoară și care să arate impecabil atunci când le pui pe birou. De exemplu, de pe eraft.ro poți alege lucruri în funcție de culori și de modelele pe care le dorești, toate fiind pe placul tău. În felul acesta, vei fi mai productiv utilizând lucruri care te atrag vizual.

  • Folosește fiecare spațiu în favoarea ta

Spațiul este foarte important, mai ales atunci când îți petreci foarte mult timp în locul respectiv. Pentru că muncitul de acasă nu este probabil la fel de productiv, folosește fiecare spațiu în așa fel încât să fie o oază de inspirație și motivație. De exemplu, dacă ai un perete alb în spatele ecranului tău, poți pune diverse poze care să te inspire și să te ajute să fii cât mai creativ. În plus, poți adăuga un raft special pentru cărți și reviste inspiraționale pe care să le ai tot timpul la vedere.

 

  • Plănuiește totul!

Dacă vrei ca viața ta să fie cât mai organizată, tot ce trebuie să faci e să îți plănuiești fiecare activitate la locul de muncă, în așa fel încât să nu te aglomerezi cu lucrurile pe ultima sută de metri. Cu siguranță îți dorești să eviți situațiile tensionate, așa că tot ce trebuie să faci este să folosești la birou agende și obiecte care să te ajute să îți organizezi timpul mult mai ușor. De exemplu, poți achiziționa o tablă de plută în care să agăți cele mai urgente taskuri pe care le ai. În felul acesta le vei vedea mai ușor și vei avea grijă să nu uiți de ele.

 

Produsele de papetărie și birotică sunt eficiente și te ajută să te organizezi mult mai bine la birou, mai ales atunci când lucrezi de acasă. În plus, ca să achiziționezi lucrurile de care ai nevoie, nici măcar nu trebuie să te deplasezi. Totul este doar la un click distanță, iar tot ce îți dorești vine direct la tine acasă. Ia-ți produsele de care ai nevoie și pregătește-te să fii o persoană mai organizată care finalizează task-urile rapid și ușor, exact la timp. 

Sursa foto: pexels.com/ro-ro/

 

Parteneri
x close