Antena 3 CNN Economic Conținut plătit SEO în 2023: câteva tendințe de care să ții seama

SEO în 2023: câteva tendințe de care să ții seama

Caracteristica cea mai importantă când vorbim de optimizare seo este cu siguranță schimbarea: în această perioadă se modifică extrem de rapid factorii de clasare în topurile motoarelor de căutare, natura problemelor practice care apar referitor la promovarea online.

SEO în 2023: câteva tendințe de care să ții seama
de Redacția Antena 3 CNN    |    05 Oct 2022   •   17:19

Ce trebuie făcut prioritar de o firmă în 2023 pentru a fi pe prima pagina Google?

  • Partajarea de informații nu doar pe site-ul și blogul companiei, dar și pe rețelele sociale, comunicarea prietenoasă cu publicul, rezolvarea promptă a solicitărilor acestora.
  • Verificarea continuă a relevanței informațiilor postate în online de firma respectivă.
  • Publicarea de articole publicitare, ca parte dintr-o strategie de construire a unor link-urilor puternice, dar și ca instrument seo independent.
  • Colectarea permanentă de feedback pozitiv provenit de la utilizatori.

Ce tendințe seo în comerțul online vor fi relevante în 2023?

Necesitatea obiectivă de optimizare SEO a site-urilor/paginilor web din ultimii ani nu își va pierde importanța nici în 2023.

Conținutul difuzat trebuie să fie orientat și mai mult spre utilizatori

Conținutul promovat poate avea orice format de prezentare a informațiilor: text, fotografii, infografice, video, audio etc. Principalele calități ale unor astfel de materiale, pentru a fi luate în calcul de algoritmii motoarelor de căutare, sunt consistența și valoarea lor practică pentru vizitatorii site-urilor comerciale.

Conținutul pentru site-uri de e-commerce să fie realizat/verificat de experți

Dacă până de curând, de exemplu când se crea un site pentru echipamente HoReCa, o modalitate simplistă era aceea de a umple paginile cu orice fel de conținut pe tema respectivă, acum aceasta nu mai este o soluție viabilă. Este posibil ca utilizatorii să nu poată găsi acele informații utile pe care le caută și să meargă la concurență. Poate îi interesează:

  • Care este diferența dintre diferitele tipuri de plite electrice profesionale, de ce este una mai ieftină decât cealaltă?
  • Cât consumă în medie o plită electrică?
  • Cât de fiabil este acest tip de echipament HoReCa?

Pentru a răspunde la astfel de întrebări punctuale, trebuie să implicați profesioniști. Doar așa conținutul va primi valoare suplimentară pentru vizitatori, ceea ce va influența automat și pozițiile SEO ale site-ului în rezultatele căutării pe Google sau pe alte motoare online.

La fel se întâmplă și cu subiectele din domeniul stomatologiei. Participarea medicilor dentiști la crearea sau cel puțin la verificarea conținutului postat este o condiție necesară pentru ca vizitatorii unui asemenea site să găsească o resursă de înaltă calitate, iar site-ul medical respectiv să fie pozitionat foarte sus pe prima pagină a căutărilor, pentru ca să atragă potențiali clienți.

Cum poți ca să obții conținut de valoare pentru site-urile web comerciale în 2023?

Pentru a crea conținut apreciat de utilizatori, trebuie să:

  • înțelegi ce își doresc vizitatorii - ce obiecții apar în timpul vânzărilor, despre ce sunt întrebați cel mai des managerii, de ce unele vânzări nu sunt închise;
  • să ai cel mai informativ conținut unic cu putință, de obicei combinat: texte + fotografii + infografice + videoclipuri;
  • să fie verificate informațiile ce urmează a fi postată cu ajutorul unor experți în domeniul respectiv, iar dacă este necesar, să fie modificat/completat conținutul.

Formarea reputației mărcii și recenziile

Importanța acestor două elemente, reputația mărcii și recenziile pentru SEO crește de la an la an, iar în 2023 se așteaptă ca ele să atingă un nou nivel, mult mai înalt.

De mult timp a existat o corelație între pozițiile în motoarele de căutare și informațiile de înaltă calitate confirmate de Google. Totuși, în 2023 experiența utilizatorului va fi vedeta.

Clienții mulțumiți care vorbesc despre produsele unei firme nu numai că sporesc încrederea utilizatorilor, dar contribuie și la promovarea site-ului comercial respectiv.

Prezența recenziilor reale în direct este una dintre principalele tendințe în promovare și marketingul online actual.

Pariază și anul viitor pe ușurința în utilizarea site-ului comercial

Simplificarea interacțiunii utilizatorului cu resursa, o structură intuitivă a site-ului, posibilitatea de plată online rapidă și mai ales sigură, iată doar câteva dintre principalele cerințe ale utilizabilității în 2023.

Cu cât este nevoie de mai puțin efort din partea utilizatorului, cu atât cresc șansele de fidelizare a lui.

Economisirea timpului nu este mai puțin importantă, așa că trebuie acționat pentru reducerea vitezei de încărcare a site-ului comercial. Acest lucru se aplică atât pentru versiunea de resurse (content) pentru laptop, dar mai ales pentru mobile.

Pentru ca în 2023 să ai succes cu afacerea ta online este absolut necesar să te adresezi unei firme cu experiență în materie de servicii seo. Apelează la Digital Metrics, iar rezultatele acestei alegeri nu vor întârzia ca să apară!

×
Subiecte în articol: advertorial
Parteneri
Românii care vor fi obligați să își instaleze al doilea contor pentru energie
x close