Emisiune tv din Rusia, interzisă după o glumă la adresa divorţului lui Vladimir Putin

de S.T.    |    08 Iun 2013   •   22:13
Emisiune tv din Rusia, interzisă după o glumă la adresa divorţului lui Vladimir Putin Foto: AP

O emisiune tv din Rusia a fost interzisă după o glumă la adresa divorţului preşedintelui ţării, anunţă AFP, citându-l pe un prezentator al emisiunii.

Preşedintele rus Vladimir Putin şi soţia sa Ludmila au anunţat joi la televiziune că s-au despărţit şi căsătoria lor s-a încheiat.

După acest anunţ, prezentatorii emisiunii "Reţeaua sociala", difuzată de un post tv din Rusia, au glumit pe seama creării unui profil al lui Vladimir Putin pe un site de matrimoniale.

Ea este femeia pentru care Putin divorţează. Liderul rus ar avea doi copii cu fosta gimnastă

Imediat după acest incident, difuzarea emisiunii a fost interzisă, susţine unul dintre prezentatori.

 
Citeşte şi:

O activistă Femen topless a ironizat, la Kiev, divorţul lui Putin. Vezi aici protestul ei

x close