Antena 3 Life Viață sănătoasă Cum să îți menții silueta pe perioada carantinei. Care sunt alternativele plimbărilor și a sălilor de sport

Cum să îți menții silueta pe perioada carantinei. Care sunt alternativele plimbărilor și a sălilor de sport

31 Mar 2020   •   19:09
Cum să îți menții silueta pe perioada carantinei. Care sunt alternativele plimbărilor și a sălilor de sport

Carantina, teama de îmbolnăvire, munca de acasă și închiderea sălilor se sport te pot face să stai toată ziua în pat. Acest lucru trebuie evitat cu desăvârșire deorece nu numai ca va duce la kilograme în plus, dar va scădea și sistemul imunitar, care este esențial în această perioadă.

Cu lumea care pare să scape de sub control însă, acesta este momentul ideal să controlezi ceea ce se întâmplă cu corpul tău și să ai grijă de el. 

Ideal în acestă perioadă ar fi să faci sport în casă de patru ori pe săptămână, pentru a compensa faptul că în timpul carantinei corpul arde mai puține calorii. Poți căuta programe de fitness pe youtube, pe care întodeuna să le începi cu exerciții de întindere.

Deasemenea, dacă ai scări în casă, pentru exercițiile cardio încearcă să urci și să cobori scările minim 15 minute pe zi. O altă idee este să te plimbi prin casă de câteva ori, pentru a atinge numărul de pași recomandați zilnic. Monitorizează numărul de pași și cel al caloriilor arse cu un ceas de fitness. 

Este foarte important și să eviți sedentarismul. Un studiu citat de CNN a descoperit faptul că doar o oră de stat pe canapea și uitat la videouri poate scade eficiența sistemului imaunitar. 

 

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal

×
Parteneri
x close