Antena 3 CNN Politică Noua structură organizatorică a Camerei Deputaţilor, aprobată de plen. 32 de funcţii au fost reduse

Noua structură organizatorică a Camerei Deputaţilor, aprobată de plen. 32 de funcţii au fost reduse

Noua structură organizatorică a Camerei Deputaţilor, aprobată de plen. 32 de funcţii au fost reduse
Sursa foto: Foto: Intact Images/EPA
de S.T.    |    18 Iun 2013   •   16:30

Plenul Camerei Deputaţilor a aprobat marţi cu 276 de voturi "pentru" şi trei abţineri noua structură organizatorică a acestui for, fiind reduse 32 de funcţii de conducere pentru construirea unui aparat de lucru eficient.

Potrivit preşedintelui Camerei Deputaţilor, Valeriu Zgonea, noua structură organizatorică a Camerei Deputaţilor intră în vigoare începând din 19 iunie, scrie Agerpres.

Secretarul Niculae Mircovici a menţionat că prin această nouă structură se realizează o economie de 500.000 de lei până la sfârşitul anului.

Numărul de posturi de directori este redus cu unul, de director adjunct - un post redus şi de şef serviciu - 41 reduse. De asemenea, numărul posturilor de şef de departament se suplimentează cu un loc şi cele de şef de birou cu 10.

Conform Regulamentului Camerei Deputaţilor, structura organizatorică a serviciilor Camerei este aprobată de plen, cu avizul Biroului Permanent.

"Înfiinţarea unei noi structuri organizatorice intervine ca urmare a creşterii gradului complexităţii activităţii, ceea ce presupune stabilirea acelor funcţii de conducere care să permită identificarea imediată a responsabilităţilor, pe de-o parte, dar şi ca urmare a necesităţii încadrării în cheltuielile bugetare de personal. (...) Aceste măsuri se înscriu în procesul de eficientizare a activităţii Camerei Deputaţilor prin construirea unui aparat de lucru propriu eficient, premisă pentru modernizarea serviciului public parlamentar prin introducerea sistemelor de tehnologie informaţională şi social-media, utilizarea eficientă a resurselor materiale şi umane, coroborate cu măsuri de creştere a gradului de profesionalizare a funcţiei publice parlamentare în condiţiile menţinerii numărului optim de salariaţi necesari realizării misiunii publice", se arată în memorandumul intern aprobat de Biroul Permanent.

Potrivit proiectului de hotărâre votat marţi de deputaţi, persoanele care au deţinut funcţii de conducere şi care nu se mai regăsesc în noua organigramă vor fi reîncadrate pe funcţii de execuţie, prin transformarea postului de conducere într-unul de execuţie.

×
Parteneri
Situaţie critică în Slănic Prahova: o stradă s-a surpat! ISU intervine
x close