Bucureştiul a fost, pentru o noapte, capitala publicităţii

28 Iun 2008   •   10:41
Bucureştiul a fost, pentru o noapte, capitala publicităţii
Noaptea devoratorilor de publicitate a strâns la Sala Polivalentă peste 4.000 de oameni. Aceştia au urmărit timp de şase ore, 450 de spoturi publicitare, din întreaga lume.

România a fost inclusă pe Harta devoratorilor de publicitate în 1995. Numărul celor pasionaţi de un asemenea spectacol a crescut an de an. Totuşi, spectacolul de acum n-a umplut sala Polivalentă, cum s-a întâmplat la ediţiile anterioare. De vină au fost, poate, şi condiţiile nu tocmai potrivite pentru un spectacol care durează mai multe ore. Unul din motivele principale de nemulţumire a fost căldura mare, dar nici plăcile desprinse din tavanul sălii, care au pus în pericol spectatorii, nu au contribuit la succesul total al ediţiei de anul acesta.



La eveniment a venit şi iniţiatorul proiectului, Jean Marie Boursicot, care a ajuns în Cartea Recordurilor pentru că în urmă cu 27 de ani s-a gândit să inventeze un spectacol inutil. La ediţia din acest an, pasionaţii de publicitate au urmărit şi spoturi care nu au fost acceptate de clienţi şi care nu vor fi niciodată difuzate.

Antena 3

x close