Ce bonusuri oferă casele de pariuri online în 2020?

31 Iul 2020   •   12:14
Ce bonusuri oferă casele de pariuri online în 2020?

Industria pariurilor a luat avânt în ultimii ani datorită creșterii semnificative a sectorului online. Pariurile plasate pe Internet au câteva avantaje indiscutabile în comparație cu cele plasate la agențiile terestre, precum taxe mai mici, comoditate, ofertă sportivă mai bogată ș.a.m.d.

În atragerea pariorilor spre online, foarte importantă este și politica de marketing. Aici sunt incluse și ofertele promoționale care vin cu extra câștiguri deloc de neglijat.

Sunt două categorii principale de bonusuri oferite de casele de pariuri conform case-pariuri-online.com: cele pentru clienții noi și cele pentru clienții existenți. Să le luăm pe rând.


Ofertele promoționale pentru clienții noi

Ofertele promoționale pentru clienții noi sunt, la rândul lor, de două tipuri: individuale sau grupate într-un pachet de bun venit. Ele sunt scoase în evidență pe pagina din principală a platformei de pariuri, luând, în general, următoarele forme:

„Primești 100% din valoarea primei depuneri, în limita a 500 de lei”

Este doar un exemplu. În loc de 100% poate fi 150% sau chiar 200%, iar în locul sumei de 500 de lei poate fi orice sumă. Rămânând la exemplul nostru, dacă prima depunere a jucătorului este de 500 de lei, el va primi în cont alți 500 de lei. Fondurile suplimentare pot fi retrase numai după îndeplinirea condițiilor de rulaj, de aceea este important să citești secțiunea „Termeni și condiții” aferentă fiecărei oferte.

„Pariu fără risc în limita a 200 de lei”

Din nou, poate fi vorba de orice sumă. Dacă primul pariu plasat de jucător este pierzător, miza este rambursată în limita sumei menționate. Dacă oferta este pentru 200 de lei și el pariază 300 de lei, va primi înapoi numai 200 de lei în cazul în care biletul nu este câștigător.

„Cotă mărită: 40.00, în loc de 1.30”

În limita mizei indicate, pariorul poate beneficia de o cotă mărită pentru un prim pariu pe victoria uneia dintre. Astfel, o cotă „reală” de 1.30 poate deveni 40.00. De obicei, diferența dintre câștigul generat de cota mărită și cel generat de cota reală este creditată în fonduri suplimentare, pentru care trebuie îndeplinite cerințele de rulaj.

Pachetele promoționale pentru clienții noi includ fie fonduri suplimentare egale cu procente din primele depuneri succesive (se poate ajunge și la fonduri suplimentare în valoare de 1.500 de lei), fie fonduri suplimentare pentru prima depunere, plus cotă mărită, pariu fără risc etc. Unii operatori oferă chiar bonus fără ca jucătorul să fie nevoit să facă vreun depozit.

Ofertele promoționale pentru clienții deja existenți

Această categorie de bonusuri este mai diversificată. Vorbim despre fonduri suplimentare pentru realimentarea contului, cote mărite, Free Bets, Full Bets.

Despre fondurile suplimentare am menționat. În ceea ce privește cotele mărite, oferta pentru clienții deja existenți este de obicei diferită, în sensul în care diferența între cota mărită și cea reală este mult mai mică, dar extra câștigul este în fonduri cash, nu în sume care trebuie rulate înainte de a fi retrase.

Free Bets (pariurile gratuite) sunt pariuri care trebuie plasate pe piețele indicate integral, sau pe mai multe bilete. Dacă biletul este câștigător, pariorul primește în cont doar profitul, însemnând câștigul minus miza. De exemplu, dacă miza pariului gratuit este 100 de lei, iar cota 1.50, un bilet câștigător va aduce jucătorului 50 de lei (100 x 1.50 – 100). Un FreeBet  poate fi oferit și pentru primul pariu de pe mobil.

Full Bet este tot un pariu gratuit, dar pariorul încasează întreg câștigul, nu numai profitul. În cont intră 150 de lei pentru 100 de lei mizați pe cotă câștigătoare 1.50.

Am vorbit până acum despre cele mai populare oferte promoționale de pe platformele de pariuri sportive, dar și cazinourile online au bonusuri, concretizate în general prin rotiri gratuite oferite la alimentarea/realimentarea contului sau ca recompensă pentru clasarea bună în diversele turnee de sloturi sau de ruletă. Clasamentele se întocmesc în funcție de câștiguri sau de rulajul din perioada campaniei.

Trebuie ținut cont de faptul că ofertele promoționale se schimbă periodic. Ele nu trebuie să fie decisive în alegerea unui operator, dar nici ignorate. Prin efectuarea rulajului, se poate ajunge la câștiguri importante.

Parteneri
x close