Fii alături de noi!

de A.M.P   •   12 Feb 2013   •   18:27 Comenteaza
Asteroidul care va aduce SFÂRŞITUL LUMII, peste 93 de ani. Astronomii susţin că va lovi Pământul cu puterea a 25.000 de bombe atomice 482
Foto: ibtimes.com

Mai sunt 93 ani până la adevăratul sfârşit al lumii, susţin doi astronomi din Rusia, care au anunţat că un asteroid, numit YQ1 2012, va lovi Pământul în anul 2106, informează spacedaily.com.

Cei doi astronomi din Rusia, Andrei Oreshko şi Timur Kryachko, studiau asteroizi neînregistraţi cu ajutorul telescopului "Elena", situat în deşertul Atacama din Chile, când l-au descoperit pe YQ1

Asteroidul care, potrivit celor doi astronomi, va lovi planeta Pământ are un diametru de 230 de metri şi o perioadă orbitală de 1040 zile.

Utilizând telescopul "Elena", cel mai avansat tehnologic la această oră, Oreshko şi Kryachko au putut calcula timpul probabil a viitoarei coliziuni: Ianuarie 2106.

Potrivit lui Kryachko, în cazul în care traiectoria asteroidului nu este afectată de vreo coliziune aleatoare cu un alt corp ceresc sau vreo circumstanşă similar imprevizibilă, în ianuarie 2106 asteroidul va trece extrem de aproape de Pământ, gravitatia planetei urmând a schimba cursul asteroidului şi de a-l trage mai aproape.

Oamenii de ştiinţă estimează că impactul ar echivala cu energia eliberată de aproximativ 25.000 de bombe atomice detonate în acelaşi timp.

Potrivit NASA, YQ1 este cel de-al 17-lea cel mai periculos asteroid descoperit vreodată.

poza

Show

Leo DiCaprio - de la Lupul de pe Wall Street, la Kung Fu Panda pe iaht

Leonardo DiCaprio a făcut o demostraţie de kung-fu, ducând o "luptă" cu cineva care se afla doar în mintea lui, asta după ce a fost bătut serios în sudul Franţei.

23 Iul 2014  •  20:43