Antena 3 CNN Actualitate Campania "Donează Roşu pentru România" a câştigat aurul la festivalul "Cannes Lions"

Campania "Donează Roşu pentru România" a câştigat aurul la festivalul "Cannes Lions"

<1 minut de citit Publicat la 12:41 25 Iun 2015 Modificat la 12:41 25 Iun 2015
doneaza.jpg
Campania Observator şi Geometry Global "Donează roşu pentru România" a mai luat un premiu: aurul la festivalul "Cannes Lions". Campania Observator a prezentat poveştile donatorilor şi ale celor care trăiesc datorită lor.

Pentru o şansă la viaţă trebuie să existe sânge. România are nevoie să "doneze roşu". Campania Observator şi Geometry Global a reuşit să crească donarea cu 80% în şase săptămâni, iar bugetul pentru donare s-a triplat.

Ca efect, "Donează roşu" a fost nominalizată la New York Festivals, a câştigat premii la mai toate competiţiile de profil din Europa. Într-un singur an, campania “Donează Roşu pentru România”a câştigat peste 30 de premii. Printre care şi distincţia "Care Awards" din partea Uniunii Agenţiilor de Comunicare din Europa.

Anul trecut, au fost peste 400.000 de donatori de sânge în România.

Acum, în perioada concediilor, însă, numărul donatorilor de sânge a scăzut. Nu şi cererea. În spitale, pacienţii aşteaptă o pungă salvatoare.

×
x close