Antena 3 CNN Actualitate Fotografia de produs în branding

Fotografia de produs în branding

Fotografia de produs a câștigat foarte mult teren în ultimii anii, odată cu dezvoltarea e-Commerce-ului , deschiderea magazinelor on-line si cu dorința firească a clienților de a vedea și studia în detaliu produsele expuse pe e-shop.

Fotografia de produs în branding
de Georgiana Adam    |    07 Dec 2020   •   11:35

O mare parte dintre consumatori preferă cumpărăturile on-line pentru că sunt mai ușor de făcut, costurile sunt în general mai reduse și în același timp evită aglomerația și traficul. Pe fondul crizei actuale, aproape toate afacerile au fost nevoite să se mute în on-line, iar ca urmare a acestui fapt a crescut interesul pentru utilizarea mijloacelor care îmbunătățesc și cresc numărul de vânzări.

Clientul vrea să fie sigur că va primi exact ce a cumpărat de pe site, iar acest lucru este posibil dacă utilizăm fotografii de produs reușite. Imaginile produselor ajută oamenii să își facă o impresie corectă despre produsele tale fie că fac pentru prima dată cunoștință cu ele sau că decid să continue să le achiziționeze, acordând încrederea cuvenită brandului tău.

Pentru a fi competitiv în zona de prezentare și comunicare a produselor în mediul online ai nevoie de serviciile unui agenții de branding ce oferă ca serviciu fotografia de produs, care să știe să îți pună în valoare produsele.

Comunicarea vizuală a câștigat foarte mult datorită internetului, așadar o imagine de calitate bună va câștiga întotdeauna în fața unei descrieri făcute în 100 de caractere. Când ne referim la comerțul electronic, așa zisul e-Commerce, fotografia este cea mai bună modalitate de a descrie un produs. Ea va cântări foarte mult în decizia clientului.

Iată de ce o fotografie de produs bine executată te poate ajuta.

- Consideră că fotografia de produs este o investiție - angajând un fotograf profesionist nu înseamnă că faci o cheltuială în plus, ci o investiție pe termen lung. Gândește-te câte conversii vei face și cum va arăta site-ul cu produsele tale la o rezoluție foarte bună.

- Stabilește exact cum ai vrea să arate fotografiile produselor tale, sau dacă nu ești sigur, decide în ce direcție vrei sa meargă. Nu uita totuși că trebuie să fie în aceeași direcție cu brandul tău.

- Stabilește tipul de fotografie - după ce ai pus la punct direcția, imaginea este foarte importantă și ea. Ce fel de fotografie vrei? Cele pe fundal alb, cele stylish, puse într-un anumit context? Cel mai des folosite, cele pe background alb sunt mai ușor de realizat și oferă mai multe detalii despre produsul tău (culoare, formă, dimensiune, detalii). Cele contextuale oferă clienților o idee de cum va arăta produsul în anumite situații. Desigur, gândește-te foarte bine și ce fel de produse vinzi și cum ai vrea să fie mai bine expuse. Fii cât mai original.

- Lumina este esențială în lumea fotografiilor și este cea care scoate în evidență  caracteristicile produselor. O lumină setată corect poate să facă minuni.

- Caracteristicile fotografiei de produs - aceasta este foarte diferită de orice alt tip de fotografie, tocmai de aceea este important să ținem cont de câteva caracteristici - ai nevoie de o cameră care realizează fotografii la rezoluție mare astfel încât să nu fie neclare. Asigură-te că aparatul foto pe care-l folosești are un mod manual în care poți controla expunerea, ISO și diafragma astfel încât să poți manipula lumina.

- Ca regulă, ține minte că produsul tău ar trebui să reprezinte aproximativ 65-70% din fotografie. Lasă produsele să respire, nu le fotografia foarte aproape.

- Editează fotografiile acolo unde este cazul până la cele mai mici detalii, ajustează contrastul culorilor sau adaugă o umbră. Nu uita că produsele tale trebuie să arate ca în realitate.

- Include cât mai multe unghiuri și detalii ale produsului - Astfel clientul va putea avea control asupra produsului, îl va putea observa mai bine. De asemenea, dacă produsul vine în mai multe culori, clientul va putea să le compare. Trebuie să ai fotografii cu toate variantele de culoare.

- Oferă-le clienților oportunitatea de a mări imaginile unui produs (zoom), pentru a descoperi toate detaliile și unghiurile posibile.

Nu uita că fotografiile de produs sunt poate cele mai importante elemente din magazinul online, ele aduc conversii, atrag clienții și pot asigura că afacerea ta să meargă în direcția dorită. 

by BVR’s Creative Lodge

https://bvrlodge.ro

×
Parteneri
România își dorește să numească Comisarul pentru Extindere
x close