Antena 3 CNN Actualitate Media Succes de audienţă pentru noile emisiuni ale Antenei 2

Succes de audienţă pentru noile emisiuni ale Antenei 2

Succes de audienţă pentru noile emisiuni ale Antenei 2
17 Dec 2013   •   16:17

Antena 2 a început săptămâna în forţă, cu emisiuni şi vedete noi, dar şi cu cifre de audienţă remarcabile. În medie, peste 49.000 de telespectatori din targetul commercial, 18-49 Urban, urmăreau aseară producţiile din prime-time-ul Antenei 2, adică un rating mediu de 0,9% şi un share de 2%.

Cristi Brancu, unul dintre cei mai titraţi jurnalişti de monden din România, cu o carieră de 22 ani în media, a fost şi aseară preferatul telespectatorilor din targetul commercial al statiei, emisiunea prezentată de el, Agentul VIP, înregistrând minutul de aur al staţiei. Astfel, la ora 21.44, Antena 2 era urmărită de 107.000 de telespectatori, înregistrând un rating de 1,9% şi 4% cotă de piaţă.



Telespectatorii i-au fost aproape şi carismaticului Mihai Morar, moderatorul emisiunii “Răi da’ buni”, show care a atins aseară vârful de audienţă al staţiei pe targetul all urban. Astfel, la ora 19.53, “Răi da’ buni” era umărită de 229.000 de telespectatori la nivel urban, având un rating de 2,2% şi 4,4% market share. Emisiunea prezentată de Mihai Morar a ocupat aseară locul şapte în top 15 televiziuni, în intervalul 19.00-21.00, la nivelul targetului 18-49 Urban, concurând cu principalele buletine informative ale tuturor staţiilor generaliste.



Emisiunea “Star News”, de la ora 21.00, a înregistrat o audienţă remarcabilă încă de la prima ediţie. Astfel, jurrnalul de ştiri mondene, prezentat de Andra Trandaş, a fost urmărit de 65.000 de telespectatori, în prime time.




×
Parteneri
Pensie de nici 800 de lei, după 36 de ani de muncă. Cum este posibil
x close