Antena 3 Actualitate România, discreditată la televiziunea de stat din Austria, după afirmațiile președintelui Iohannis

România, discreditată la televiziunea de stat din Austria, după afirmațiile președintelui Iohannis

15 Noi 2018   •   23:24
România, discreditată la televiziunea de stat din Austria, după afirmațiile președintelui Iohannis

Postul public de televiziune austriac ORF 1 a difuzat un material privind preluarea de către România a președinției rotative a Consiliului UE.

Potrivit informațiilor prezentate de ORF, România nu este capabilă de a asigura această funcție.

Aceste afirmații sunt susținute de Paul Arne Wagner, un jurnalist filo #rezist, care spune că Executivul Dăncilă nu ar putea organiza nimic la nivel internațional, pentru că nu poate organiza nimic nici în țară. 

Jurnalistul, potrivit afirmațiilor făcute de Mugur Ciuvică, ”trăiește din banii de la Primăria Capitalei”, primind finanțări din bani publici pentru diverse proiecte.

Același subiect a fost discutat ieri și în media din Germania.

Totul a plecat de la afirmațiile făcute de Klaus Iohannis, care a spus că România nu este pregătită pentru președinția Consiliului.

Informațiile au fost discutate joi, la ”Sinteza Zilei”.

 

 

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal

×
Parteneri
x close