Antena 3 CNN Actualitate Social De ce autostrăzile României rămân doar pe hârtie

De ce autostrăzile României rămân doar pe hârtie

De ce autostrăzile României rămân doar pe hârtie
Sursa foto: Foto: Pixabay.com
05 Sep 2017   •   18:13

Invitat în emisiunea 100 de minute, Cristian Erbaşu, preşedintele Patronatului Societăţilor din Construcţii, a explicat de ce există riscul ca autostrăzile să rămână doar pe hârtie, așa cum s-a întâmplat și până acum.

„Există riscul să rămână pe hârtie. Mai mult de doi ani de zile, atagem atenția tuturor. Toți contructorii au probleme cu forța de muncă. Acum ne-am hotărât să le demarăm pe cele vechi. Nu mai există oameni, nu mai există specialiști. Aceștia au plecat în ultima vreme, în masă în Vest. Patronii au fost obligați în ultimele trei luni să crească salariile. Și chiar și așa nu mai au cui să le mărească”, a declarat Erbașu.

Și ministrul Transporturilor Răzvan Cuc a vorbit despre problemele cu care se confruntă ministerul în privința construcției de autostrăzi.

„Domnul Erbașu a ridicat câteva probleme la care noi am încercat să găsim soluții. În prima parte a acestui an până la începutul lunii Iulie, CNAIR a demarat proiecte de în valoare de 14 miliarde de lei noi, aproximativ 3.5 miliarde de euro. Aceste proiecte au fost lansate pe o procedură diferită. S-a eliminat posibilitatea constructorilor de a face dispute, pentru că ei au firme de avocatură care sunt foarte bine plătite în momentul în care ei au anumite obstacole pe șantiere. Când am ajuns în minister era multă birocrație”, a declarat ministrul Transporturilor.

×
Parteneri
Primul sondaj după ce Firea a intrat în cursa pentru Primăria Capitalei
x close