Antena 3 CNN Actualitate Cum creezi o identitate vizuală pentru afacerea ta

Cum creezi o identitate vizuală pentru afacerea ta

Dacă ai un business și ești la început de drum, trebuie să îți creezi o imagine de succes, pentru a te face remarcat și pentru a atrage clienți. Prezența pe piață a unui business are nevoie și de o identitate vizuală prin care să câștige teren în fața competiției. De asemenea, mesajul pe care îți dorești să-l transmiți ajunge acum cel mai rapid prin canale vizuale, platforme sociale și marketing. Iată câteva aspecte de care să ții cont când începi acest proces:

de Georgiana Adam    |   

Creează un logo inedit

Orice companie, indiferent de dimensiune, are nevoie de un logo care să o reprezinte. Acesta se va regăsi apoi în toate documentele importante, pe site, la locație și, eventual, pe produsele pe care le pui pe piață. Logoul poate fi aplicat cu ajutorul unor etichete pe ambalaje și pachete. Un nume și un logo caracteristice vor rămâne în memoria clienților mult timp și trebuie să ții cont de puterea acestora de a lăsa o impresie puternică. Colaborează cu designeri, dacă nu ai angajați în acest domeniu și transformă-ți ideea în ceva palpabil.

Fii unic

Afacerea ta are nevoie de o imagine unică pentru a se deosebi de toate celelalte opțiuni de pe piață. Clienții tăi trebuie să poată face acest lucru cu ușurință și să-ți poată recunoaște produsele, în timp, doar pe baza identității vizuale. Acest lucru implică mai multă muncă, promovare pe o perioadă lungă și un produs sau serviciu care are rapid succes. Ține minte că unicitatea de care poți da dovadă se poate întoarce împotriva ta. Trebuie să analizezi cu atenție piața, să-ți definești publicul și categoriile din care fac parte clienții tăi. În acest fel vei ști dacă poți încerca ceva îndrăzneț. Dacă nu ai un public tânăr și nu oferi servicii adresate companiilor tinere, vei avea nevoie de o identitate mai simplă, poate chiar tradițională. Încearcă, totuși, să condimentezi pe cât posibil orice abordare alegi.

Fii consecvent

Fie că deschizi o firmă cu 50 de angajați, un start-up sau un SRL, strategia de branding este esențială pentru a intra pe piață. Dacă la început nu ai un buget suficient de mare pentru a angaja pe cineva full-time în această poziție, colaborează cu firme de consultanță. Strategia stă la baza unei identități puternice, deoarece îți oferă câteva elemente-cheie pe care trebuie să le folosești constant în comunicarea ta vizuală sau verbală. Clienții nu vor ține pasul cu schimbările dese și cu un stil haotic de promovare.

Consecvența unui brand ajută la:

  • identificare și deosebire;
  • creșterea nivelului de încredere și loialitate;
  • stârnirea reacțiilor.

Consecvența înseamnă folosirea unui ghid de identitate de brand care se respectă întocmai în toate materialele de promovare. Aici se vor include culorile specifice brandului:

  • logouri;
  • tipografie (fonturi);
  • fotografii și alte materiale vizuale;
  • tonul și vocea brandului;
  • profilul clientului;
  • ghid pentru platformele de socializare și campanii.

O afacere prosperă este una care pune pe primul loc nevoia de a se remarca pe o piață cu o varietate de produse și servicii similare. Pentru a demonstra că ești cel mai bun, va trebui să arăți acest lucru prin imaginea brandului tău, dar și să demonstrezi prin calitatea oferită clienților.

Sursa foto: pexels.com

TOP articole pe Antena 3 CNN:
Parteneri
Cele mai noi știri pe ANTENA 3 CNN
» Vezi toate știrile
Fumul degajat de incendiul din Bucureşti este toxic! Precizările ISU şi ANM