În Versilia, Italia, s-au înregistrat cozi de kilometri unde oamenii au stat ore întregi, încă din timpul nopţii, pentru a putea achiziţiona un ceas ediţie limitată.
MoonSwatch Mission to Earthphase Moonshine Gold este o ediție exclusivistă Omega & Swatch, care îmbină designul vizionar cu obiectele de colecție pure şi se vinde la la prețul de 385 €. Farmecul fazelor lunii este combinat cu o notă unică: lumea lui Snoopy.
Prima persoană, un tânăr din Genova, după ce a stat la coadă în fața magazinului Swatch din Forte dei Marmi, încă de la 2 noaptea, a reuşit să fie prima persoană care a intrat în magazin şi a achiziţionat primul din cele 50 de ceasuri aflate la vânzare la deschiderea magazinului, relatează Corriere della Sera.
Această ediție exclusivă a unui ceas unește Omega și Swatch într-o piesă ce îmbină designul vizionar cu obiectele de colecție pure (la prețul de 385 €). Farmecul fazelor lunii este combinat cu o notă unică: lumea lui Snoopy.
Vânzarea a fost lansată simbolic într-o zi care coincidea cu luna plină, dar se așteaptă ca stocul să se epuizeze mult mai repede decât era prevăzut. În anumite magazine din toată Italia, dar și din întreaga lume, așa cum se vede în mai multe videoclipuri de pe rețelele sociale, s-au format cozi lungi de kilometri, la care oamenii așteaptă să cumpere acest ceas.
Totuși, nu toată lumea a putut să îl cumpere, deoarece a fost produs în ediții limitate și, prin urmare, distribuția a fost limitată. "Știam că oamenii sunt interesați de această piesă, dar nu mă așteptam la atât de mulți oameni", a declarat un turist din Versilia, unde unii oameni au călătorit chiar și de la Veneția doar pentru a cumpăra noul Swatch, dar mulţi nu au reuşit să achiziţioneze un exemplar.
Entuziasmul din jurul acestui nou accesoriu exclusivist, supranumit deja"Ceasul sezonului", este în creștere.