Antena 3 CNN Coronavirus Experiment: Noul coronavirus a evoluat și infectează oamenii mai ușor

Experiment: Noul coronavirus a evoluat și infectează oamenii mai ușor

Mai mulți specialiști americani au realizat un experiment din care rezultă că noul coronavirus a suferit mutaţii care l-au făcut să infecteze mai uşor celulele umane, scrie CNN.

Experiment: Noul coronavirus a evoluat și infectează oamenii mai ușor
13 Iun 2020   •   08:02

Autorii studiului spun că este nevoie de mai multe cercetări pentru a arăta dacă acest lucru schimbă modul în care virusul infectează oamenii şi dacă schimbarea a afectat cursul pandemiei.

Oamenii de ştiinţă de la Scripps Research Institute din Florida au descoperit că noua mutaţie virusului afectează o proteină ceea ce l-a făcut să ajungă mai uşor în celulele umane.

Dacă aceste date vor fi confirmate de noi studii, atunci este pentru prima dată când se dovedeşte că virusul a suferit schimbări semnificative.

Tocmai săptămâna aceasta, Organizaţia Mondială a Sănătăţii a spus că mutaţiile observate până acum la noul coronavirus nu l-au făcut mai uşor transmisibil şi nici nu au făcut ca virusul să provoace boli grave.

Sursă: Mediafax