În cazul ofertelor pentru vacanţe în ţară, românii s-au orientat cu precădere înspre staţiuni montane şi de agroturism, dar şi Delta Dunării are din ce în ce mai multe cereri. Cele mai multe vacanţe au fost însă cumpărate pe litoral, în special în staţiunea Mamaia.
În privinţa destinaţiilor externe, topul a rămas aproape neschimbat. Cele mai multe pachete de vacanţă au fost vândute în ţări precum Grecia, Bulgaria, Turcia şi Spania.
Interesul pentru destinaţii exotice şi apetitul sporit pentru calitate şi confort este un alt trend consolidat. Între opţiunile vizitatorilor aflaţi la târg s-au numărat circuite de lux şi ofertele premium în destinaţii exotice, precum Kenya, Republica Dominicană, Insulele Seychelles sau Thailanda.
Tour-operatorii s-au întrecut şi anul acesta în facilităţi acordate clienţilor: rate fără dobândă, zile gratuite de vacanţă, asigurări medicale, transferuri sau excursii la destinaţie. Sunt bonusuri care indică faptul că piaţa de călătorii din România dă semne de maturizare şi se orientează din ce în ce mai mult spre calitate.
Informaţiile au fost prezentate sâmbătă, la emisiunea Income Magazine, de la Antena 3.