Antena 3 CNN Externe Netflix scumpește din nou abonamentele, chiar dacă a înregistrat 19 milioane de utilizatori noi în ultimele 3 luni ale anului trecut

Netflix scumpește din nou abonamentele, chiar dacă a înregistrat 19 milioane de utilizatori noi în ultimele 3 luni ale anului trecut

A.S.
2 minute de citit Publicat la 08:33 22 Ian 2025 Modificat la 08:33 22 Ian 2025
netflix
Netflix a raportat că veniturile sale au crescut cu 16% în ultimul trimestru. Foto: Getty Images

Netflix a anunțat marți că va crește prețurile la majoritatea abonamentelor sale, după ce gigantul de streaming a raportat 19 milioane de noi abonați în ultimul trimestru din 2024, notează CNN.

Creșterea numărului de abonați, cea mai mare înregistrată vreodată de Netflix, plasează gigantul de streaming la 302 milioane la nivel global, consolidând poziția companiei pe primul loc în industrie.

Netflix a atribuit cel mai recent succes al serviciului meciului de box dintre Mike Tyson și Jake Paul din noiembrie, despre care a spus că a atras 108 milioane de telespectatori din întreaga lume, devenind astfel cel mai difuzat eveniment sportiv din istorie. Ulterior, Netflix a găzduit două meciuri NFL din ziua de Crăciun, care au avut în medie 30 de milioane de telespectatori la nivel global, devenind astfel cele mai urmărite meciuri de fotbal din istorie.

Abonamentele au fost susținute și de succesul celui de-al doilea sezon din „Squid Game”, cea mai mare premieră de până acum a platformei, care a atras 68 de milioane de vizualizări în prima săptămână. La începutul acestei luni, Netflix a adăugat și transmisiunile live WWE „Raw” în serile de luni.

Netflix anunţă o nouă scumpire a abonamentelor vândute în Statele Unite, Canada, Argentina şi Portugalia.

Majorările de prețuri anunțate marți vor face ca abonamentul lunar standard fără reclame să crească de la 15,49 dolari la 17,99 dolari, în timp ce un cont standard cu reclame va crește cu un dolar, la 7,99 dolari. Cel mai scump nivel premium, care include calitatea video 4K, va crește cu 2 dolari, la 24,99 dolari.

„Pe măsură ce continuăm să investim în programe și să oferim mai multă valoare membrilor noștri, le vom cere ocazional acestora să plătească puțin mai mult, astfel încât să putem reinvesti pentru a îmbunătăți în continuare Netflix”, a declarat compania într-o scrisoare adresată investitorilor.

Majorarea prețului este cea mai recentă pentru consumatori, deoarece serviciile de streaming cresc din ce în ce mai mult costurile lunare și împing abonații către planuri cu suport publicitar la prețuri mai mici pentru a crește profitabilitatea. În ultimii ani, Disney, Max, Peacock, Apple și alții și-au majorat toate prețurile. Netflix a crescut ultima dată prețul planului său standard în 2022.

Compania a raportat marți că veniturile sale au crescut cu 16% în ultimul trimestru, depășind 10 miliarde de dolari pentru prima dată în istoria sa, în timp ce venitul operațional a însumat 2,3 miliarde de dolari, o creștere de 52% față de anul precedent. Netflix a anunțat, de asemenea, o răscumpărare de acțiuni în valoare de 15 miliarde de dolari. Vestea a dus la creșterea acțiunilor cu 13% marți după-amiază.

Ştiri video recomandate
×
Etichete: Netflix abonamente

Fanatik

Antena Sport

Observator News

Parteneri
x close