x close

Pasager, dat în judecată pentru că a pierdut avionul. Motivul pentru care o mare companie aeriană a luat această decizie

21 Feb 2019   •   17:21
Pasager, dat în judecată pentru că a pierdut avionul. Motivul pentru care o mare companie aeriană a luat această decizie Foto: pexels.com

O metodă folosită des de pasagerii companiilor aeriene pentru a găși bilete mai ieftine este subiectul unei dispute în instanță. Există o metodă de a cumpără bilete de zbor la prețuri foarte mici. Această practică presupune că pasagerii să abandoneze călătoria în timpul escalei. 

Astfel, un bărbat neindetificat a rezervat un zbor dus-întors de la Oslo la Seattle cu escală în Frankfurt. Pasagerul a folosit zborul, dar nu a mai ajuns de la Frankfurt la Oslo. În loc de această călătorie, bărbatul a zburat cu o rezervare separată, de la Frankfurt la Berlin.

Compania aeriană consideră că acest lucru reprezintă o încălcare a termenilor și condițiilor, solicitând peste 2.000 de euro drept compensație, potrivit turism.bzi.ro.

Citeşte mai multe despre:

pasager avion
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati