×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Campania anti-fumat care a avut cel mai mare IMPACT la nivel MONDIAL. 5 MILIOANE de oameni au văzut-o în 10 zile

de O.P.   •   07 Ian 2014   •   11:02
Campania anti-fumat care a avut cel mai mare IMPACT la nivel MONDIAL. 5 MILIOANE de oameni au văzut-o în 10 zile 442
Foto: pasunautre.com
Începutul de an este un moment prielnic pentru noi promisiuni. Promisiuni pe care le faci celor din jurul tău, sau promisiuni pe care ţi le faci ţie însuţi.

Cei care fumează şi vor să renunţe la acest viciu o pot face în acest an. Imaginile din această campanie anti-fumat desfăşurată în Thailanda sunt de-a dreptul şocante.

Protagoniştii sunt doi copii, de vârstă şcolară, care cer "un foc" tuturor persoanelor pe care le întâlnesc pe stradă şi fumează. După ce toţi s-au declarat şocaţi de faptul că ei sunt foarte mici şi le-au spus cât de periculos este fumatul pentru organism, copiii le întind o foaie de hârtie pe care îi pune pe gânduri.

Această campanie a primit locul al treilea la festivalul de la Cannes, având un uriaş impact mondial.

Pe YouTube a fost vizionată de 5 milioane de ori în mai puţin de 10 zile, iar numărul continuă să crească.




sati