×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Dar și Har. Medic diabetolog: Nu există alimente nepermise

17 Mai 2019   •   23:22
Dar și Har. Medic diabetolog: Nu există alimente nepermise 132
foto- captură Antena 3

Medicul Laura Ene a spus la „Dar și Har” că nu ar trebui să existe alimente nepermise și că ar trebui să măncăm de toate pentru a avea o alimenție corectă. 

Care sunt greșelile cele mai des întâlnite în alimentație

„Nu ne disciplinăm să avem mese regulate. Acestea sunt regulile de bună purtare cu propiul corp. Trebuie să avem o atitudine corectă față de mâncare. Atunci când orice persoană se apucă de o dietă, elimină toate mâncărurile pe care le mânca cu plăcere. Ronțăielile reprezintă cea mai mare problemă în acest moment. Și lipsa hidratării sau hidratarea cu sucuri. Zahărul și prăjelile sunt calorii goale sau calorii hoți de nutrienți”. 

„Zahărul, sarea și grăsimile sunt cele mai rele trei lucruri care se adaugă în alimentele noastre. Zahărul este un drog Zahărul în forma lui rafinată, pentru că zahăr avem și în fructe și în pâine sau iaurt, dar acela e un zahăr de calitate. Zahărul brun nu e foarte diferit de cel alb, are multe calorii”. 

„Cei care au probleme cu glicemia, nu li se recomandă mierea. Pentru că le va crește glicemia. Orice îndulcitori naturali sunt mai buni ca zahărul, dar nu e bine să ne atingem de ele”. 

„Cartea câștigătoare e să mâncăm de toate, să nu refuzăm alimente”, a spus medicul Laura Ene. 

 


sati