(P) BOEHRINGER ŞI VALOAREA PRIN INOVAŢIE

24 Noi 2013   •   20:13
(P) BOEHRINGER ŞI VALOAREA PRIN INOVAŢIE
Pentru că vrem să deschidem o fereastră către o lume a cunoaşterii,
pentru că vrem ca ceilalţi să ne poata privi,
pentru că suntem oameni şi
pentru că iubim oamenii

Boehringer Ingelheim este o poveste de succes a unei familii care în urmă cu peste 125 ani a pus bazele unei companii farmaceutice.

Preocuparea pentru oameni, pentru angajaţi şi familiile lor, s-a manifestat încă de la început printr-o serie de măsuri extrem de inovatoare pe piaţa muncii: în 1902 a fost introdus un sistem de asigurări de sănătate pentru angajaţii companiei, iar în 1907 s-a creat un fond de pensii. În 1910 la a 25-a aniversare, compania avea deja 156 angajaţi şi au fost introduse concediile plătite.
Astăzi Boehringer Ingelheim are peste 46.000 de angajaţi și operaţiuni în 140 de filiale.

Ne-am angajat în slujba umanităţii prin implicarea în cercetarea diferitelor boli şi dezvoltarea unor terapii inovatoare. În acest demers, viitorul companiei noastre depinde de capacitatea ei de inovaţie, de aceea motto-ul Boehringer Ingelheim este “Valoare prin Inovaţie”.

Pentru ca un medicament nou să iasă pe piaţă sunt necesari peste 13 ani de investiţii în cercetare şi dezvoltare. În acest scop, pentru segmentul medicamentelor cu prescripție, Boehringer Ingelheim alocă un procent de 22,5% din vânzările sale nete. Principalele centre de cercetare sunt localizate în Germania, Canada, SUA, Austria, Argentina, Italia şi Japonia. Boehringer este angajată într-o gamă largă de colaborări cu universităţi de top şi institute de cercetare din lume cum sunt Stanford University, Karolinska Institute, Johannes Gutenberg University.

În medicina umană, focusul Boehringer Ingelheim se îndreaptă către şase arii terapeutice: bolile aparatului respirator, cardio-metabolice, oncologie, neurologie, imunologie şi boli infecţioase.
Cooperarea reciprocă și respectul, protejarea mediului înconjurător și sustenabilitatea sunt factori intrinseci ai eforturilor depuse de Boehringer Ingelheim.

Vom rămâne în continuare dedicaţi motto-ului “Valoare prin Inovaţie” și ne angajăm să răspundem nevoilor pacienţilor oferindu-le medicamente și soluţii inovatoare .

Parteneri
x close