×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Ce nu ar fi vrut Traian Băsescu să aflați niciodată!

de L.D.   •   28 Oct 2012   •   23:19
Ce nu ar fi vrut Traian Băsescu să aflați niciodată! 525
În ediția specială de duminică, Mihai Gâdea a prezentat la Sinteza Zilei lucruri pe care Traian Băsescu nu și-ar fi dorit ca populația României să le afle.

1. La referendum, după ce Traian Băsescu a spus că are nevoie de doar un vot în plus pentru a nu fi suspendat și că nu se va întoarce la masa verde, după ce a văzut că are un număr prea mic de alegători, a încercat varianta boicotului. Acesta pretinde că a fost și este susținut în continuare de intelectuali.



Traian Băsescu și PDL au boicotat referendumul pentru că nu știau câți alegători mai au. Dacă numărul posibililor alegători s-a mai aflat, foarte puțini știu ”profilul” acestora.

Pe site-ul Madame Blogary scrie astfel: ”PDL stă ceva mai bine la votanții cu liceu și la cei cu școală profesională și stă absolut catastrofal în rândul votanților cu studii superioare, unde raportul este de aproape 5 la 1 pentru USL:
  • Opt clase: USL/PDL = 3,35
  • Școală Profesională: USL/PDL = 3,02
  • Liceu: USL/PDL = 2,59
  • Studii superioare: USL/PDL = 4,67


  • 2. Dacă s-ar face o numărătoare de câte ori Traian Băsescu a declarat că românii o duc greu din cauza crizei economice am ajunge la un număr enorm. Motivul real pentru care românii o duc rău sunt de fapt 2 lucruri spuse de ambasadorul SUA și Nicolae Văcăroiu, Președintele Curții de Conturi.

    Pe 25 octombrie 2012, Mark Gitenstein a declarat în cadrul discursului ”Priorități pentru România” că ”Evaziunea fiscală este atât de larg răspândită aici în România încât mărimea acestei evaziuni ar putea depăși nivelul bugetului de stat.”

    De asemenea, Nicolae Văcăroiu a declarat că ”trebuie găsite mecanisme pentru ca cei care au furat, au luat bani și și-au făcut averi serioase să înceapă să dea înapoi societății. În domeniul achizițiilor situația este grea; trebuie făcut front comun și binînțeles că și Curtea de Conturi este extrem de exigentă și dură începând de acum, pentru că, după toate calculele, se fură prea mult!

    ”Din 100 lei bani publici, 40% dispar pe diferite căi, ceea ce e o problemă. Sunt lucruri incredibile. Nu vă puteți imagina și nu am crezut în viața mea că ajuns să văd astfel de fenomene, în care un primar, spre exemplu, plătește pentru centrale termice pentru patru școli în 2007, iar centralele nu au fost montate nici în 2012.”



    3. În repetate rânduri Traian Băsescu și Emil Boc au declarat că Guvernul Tăriceanu nu a avut infrastructură. Însă realizatorul emisiunii a prezentat care este diferența între prețurile cu care se construiau autostrăzile în timpul Guvernului Tăriceanu și prețul din timpul Guvernului Boc. 

    În urma unei solicitări adresate de Antena 3, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România a trimis o scrisoare prin care informează următoarele:

    ”Care este diferența de preț dintre contractul încheiat de CNADNR cu Bechtel în 2004 și cel modificat de Guvernul Boc?”


    Valoare contract încheiat în 2004: 2,247 miliarde euro pentru 415 km de autostradă
    Valoare Încheiată în 2010: nu a fost încheiat nici un astfel de contract
    Valoare acord de modificare în 2011: 1,5 miliarde euro pentru 117 km de autostradă


    ”Care este costul actual al autostrăzii București Ploiești față de cel estimat în 2004?”

    La nivelul anului 2004 costurile de proiectare și execuție erau apreciate la 350 de milioane de euro, respectiv 1,42 miliarde lei; estimat costuri la finalizarea lucrărilor în 2012: 2,5 miliarde lei.

    ”În contractul încheiat pentru construcția autostrăzii București Ploiești, pentru câți kilometri erau prevăzute trei benzi pe sens? Pe ce porțiune din autostradă se respectă această prevedere?”

    Prevăzuți în HG 737/2008: 45 km, realizați 19 km.


    ”Câte din pasajele construite pe autostrada București Ploiești fac legătura cu drumuri județene?”


    Nodul rutier Moara Vlăsiei, pasajul de la km 19+500 asigură traversarea autostrăzii de către DJ 101A
    .






    credite ipotecare VreauCredit.ro

    Biletul Zilei
    Ponturi Pariuri
    Case de Pariuri
    sati