Antena 3 CNN Politică O antenă de satelit, accesoriul nelipsit din toate fotografiile oficiale făcute de Băsescu

O antenă de satelit, accesoriul nelipsit din toate fotografiile oficiale făcute de Băsescu

O antenă de satelit, accesoriul nelipsit din toate fotografiile oficiale făcute de Băsescu
Sursa foto: Foto: Videonews
07 Iul 2011   •   12:31

O antenă de satelit, branduită şi ruginită pe margini - e accesoriul din toate fotografiile oficiale făcute de preşedinte Traian Băsescu şi de oaspeţii lui. Se află în curtea Palatului Cotroceni, pe platoul unde sunt primiţi cu cele mai înalte onoruri toţi şefii de stat. Şi e nelipsită din fiecare poză.

Indiferent de oaspete, scenariul primirii la Palatul Cotroceni este acelaşi. Intonarea imnurilor de stat, onorurile militare, prezentarea delegaţiilor şi fotografia oficială - sunt punctele-cheie ale oricărei ceremonii.

Antena de satelit răsare din orice poză sau filmare în care preşedintele Traian Băsescu îşi primeşte musafirii. A fost acolo la începutul anului, la vizita preşedintelui interimar al Republicii Moldova, o găsim şi o lună mai târziu, când la Bucureşti a ajuns şeful Turkmenistanului, dar şi luna trecută, când au fost întâmpinaţi preşedinţii Greciei şi Eleveţiei.

Nu e însă singurul brand de care preşedintele îşi leagă imaginea. Loganul este în topul slăbiciunilor sale.

"Conduc un Logan. Când conduc maşina, conduc un Logan. E probabil cel mai de succes produs de export", spune preşedintele Băsescu.

Şi când vine vorba de îmbrăcămintele, preşedintele ale preferinţe clare. În iarna lui 2006 lansa în toată România moda fesului negru.

Traian Băsescu inspecta atunci lucrările de pe Valea Oltului, în urma prăbuşirilor de pietre pe şosea. Gerul de ianuarie era anihilat de căciula de firmă.

"Din câte ştiu eu, scrie pe el Paul&Shark. De la magazinul Paul&Shark, de când navigam", a precizat Băsescu.

Coincidenţă sau nu, în aceeaşi iarnă, firma de echipament sportiv relansase un model identic de fesuri pentru pasionaţii de yahting. Culmea ironiei a fost atinsă însă anul trecut. Chelia prezidenţială a fost cea mai bună pistă de promovare pentru o marcă de şampon.

"Chiar dacă nu par, voi fi un consumator al produselor P&G. Vă mulţumesc mult! Ha, ha, ha", spunea Băsescu.

 





×

Philip Morris susține inovația

Ceasul care sună după ajutor dacă ai avut accident. Este potrivit pentru sporturi extreme

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp

Parteneri
x close