Lista românilor revoltaţi pe sistemul bancar ia amploare. Se vor anula dobânzile?
Dacă banca dumneavoastră a majorat, nejustificat, dobânda la creditul pe care l-aţi contractat aşteptăm mesajele dumneavostră pe adresa de mail site@antena3.ro.
Iată Lista românilor revoltaţi de majorarea dobânzilor:
ATENŢIE: Puteţi transmite o reclamaţie online la Autoritatea Naţională Pentru protecţia Consumatorilor, completând toate datele solicitate în formularul de pe site-ul ANPC.
Sorina Bărbulescu - "Cei de la ABN Amro au majorat dobânda cu 2% deşi eu nu am ştiut nimic."
Ionela Dobre - "Am un credit de nevoi personale şi în nouă luni mi-a crescut rata la fiecare trei luni."
Elena Peterfi - "Aş sugera o dezbatere televizată în legătură cu comisionul ilegal introdus de Bancpost, de 0,59%."
Robert Ciobotaru - "Am un împrumut luat de la BCR. În ultimul an, rata s-a mărit cu 10%."
Flory Scripcaru ? ?La Bancpost mi s-a mărit dobânda de două ori anul acesta şi nu ştiu de ce.?
Adrian - "La Bacpost de la o rată iniţială de 98-100 euro lunar, s-a ajuns la 141 euro."
Claudiu Breaz - "Şi eu am dobânda mărită la Bancpost. Ce legatură avem noi cu piaţa financiară internaţională atâta timp cât eu am împrumutat din România?"
Trăistaru Luiza - "Şi mie Bancpost mi-a mărit dobânda de nenumărate ori."
Lovin Mihai - ?Am făcut un împrumut în lei în 2006 la OTP Bank. Acum am primit a treia notificare că mi se măreşte dobânda cu încă două procente.?
Niţu Cristian - ?Banca numită Bancpost a încercat să mă păcălească şi pe mine, adăugând un comision de administrare fără să fie stipulat în contract.?
Robert Mihai - ?Am un credit de nevoi personale la Pireus Bank şi sunt foarte indignat deoarece mi-a crescut dobânda de 5 ori, de la 730 la 870 Ron.?
Dragoş Forga - ?Am un credit la Bancpost, la început am avut 9 milioane pe lună rata, dupa un an - 14, acum 18, şi m-au chemat la bancă pentru un nou grafic.?
Alexandru Puiu - ?La Banca Românească, după ce în august modificaseră dobânda fixă, acum, după doar 2 luni, modifică din nou dobânda.?
Romeo Ghernic - ?Am un credit la Piraeus Bank în lei. Într-un an rata creditului a crescut cu 210 lei fără să primesc o explicaţie din partea băncii.?
Necula Cornel - ?Şi eu sunt o victima a majorărilor nejustificate ale dobânzilor, la Millenium Bank.
Aurel Stancu - ?Cei de la ABN Amro au crescut dobânda la creditele în valută cu 1% începând cu luna septembrie.?
Cătalin Cârlan - ?Am şi eu un credit la Piraeus Bank în CHF. Mi s-a mărit rata fără o înştiinţare în prealabil.?
Adriana Drenea - ?În 2006 am luat un credit de la OTP Bank, cu o rată de 263 lei, iar acum plătesc o rată de 308 lei. Este revoltător.?
Dinu G. - ?Mi-a crescut creditul la Banca Românească cu 45% faţă de anul trecut.?
Cristina Veselu ? ?Suntem jecmăniţi de Bancpost. Rata de 720 RON a devenit 952 RON.?
Iulia Cucea - "Am şi eu un credit la Bancpost. Deja rata mea este mai mare decât salariul meu net."
Mirela Antohi - "Am făcut şi eu prostia să iau un credit de la bancpost. După ce mi-au mărit rata de 2 ori, am primit şi eu prin poştă plicul surpriză."
Gabriel Ştefănescu - "Am un credit de nevoi personale la Bancpost. Au majorat rata de la 300 lei, la 380 lei."
Dodo Huhu - "Cred că acționarul majoritar de la Bancpost a gândit să facă o bancă pentru fraieri. Haideți să-i arătăm că nu-i chiar așa."
Edu Altag - "Cei de la Bancpost nu numai că mi-au majorat dobanda şi au dublat comisionul de administrare, dar mi-au mai introdus şi un nou comision."
Cristina Prodan - "Am luat un credit ipotecar la Bancpost anul trecut şi aveam de plată 620 Ron. Acum am plătit 920 Ron."
Marzac_George - "Din păcate nu există nici o formulă de negociere cu băncile."
Sorin Gaspar - "Am 3 credite la BCR. Nu am fost la bancă luna asta. Mi-e frică sincer."
Rădoi - "La Bancpost, credit în lei pentru consum personal, dobânda a crescut de la 9 % în aprilie 2007, la 14 % trei luni mai târziu, la 16% la sfârşitul anului, la 17 % la începutul anului şi acum am primit notificare că de la 10.10, deci retroactiv, va fi de 24 %."
Ion Ion - "Faţă de această măgărie este o singură soluţie - refuzul de a mai plăti ratele."
Elenyka - "Mâine mă văd cu un avocat ca să vadă contractul meu de credit cu Bancpost pentru că am facut deja reclamaţie la OPC şi vreau să dau banca în judecată."
Cosmin Zaporojan - "Am un credit ipotecar la BRD. Fără nici o înştiinţare prealabilă, dobânda mi-a fost mărită considerabil, rata ajungând să fie mai mare cu 400 Ron lunar."
Simona Tatu - "Am un credit de nevoi personale la Pireus Bank. În 8 luni s-a majorat rata dobânzii cu 800 ron."
Gabriela Oprea - "Am un credit la Bancpost şi am primit o înştiinţare că s-a majorat nu doar dobânda de la 14,5%, la 20%, ci şi comisionul de administrare."
Claudiu Turcanu - "Am un credit la BCR. Până în septembrie am avut o rată de 210 euro, din octombrie rata mi-a crectut la 260 euro."
Costel Stoian - "În 2006 am luat de la Bancpost 25.000 RON pe 10 ani, iar în doi ani am plătit 11.500 RON doar dobânzi şi comisioane."
Drapels - "Vinerea trecută m-am trezit cu notificare de la Bancpost asupra faptului că retroactiv s-a majorat dobânda la 24% pe an."
Cătălin Mîndu - "Sunt pe cale sa contractez un credit ipotecar la Alpha Bank şi deja m-au anunţat că vor majora dobânzile."
Mircea Dumitrescu - "Am un credit de nevoi personale în lei la Bancpost Piteşti şi de la o rată de 480 Ron am ajuns la 550 Ron."
Aurel Vişan - "Şi mie Bancpost mi-a mărit dobânda. Ce putem să facem decât să plecăm din ţara?"
Mihai Trandafir - "Mie Banca Transilvania, mi-a mărit creditul în 4 luni de 2 ori."
Kerekes Imre - "Am un credit de nevoi personale în Euro la Bancpost din Cluj şi de la o rată de 160 de Euro am ajuns la 220 Euro."
Şerban Pascu - "Am un credit în lei la Banca Românească şi deja mi-au mărit dobânda de două ori."
Adrian Ciobanu - "Soţia mea a luat un credit acum 2 ani la Bancpost. Rata era fixă: 70 euro/lună. De vreo două luni a început să crească rata, acum sunt de plătit 96 de euro."
Simona Chirobocea - "În aprilie anul trecut mama a contractat un credit în franci elveţieni de la Bancpost. Până acum s-a majorat dobânda de 4 ori."
Ioan Ficut - "Băncile măresc dobânzile la credite cum vrea muşchii lor."
Ion Bizu - "Nu am văzut nici măcar în perioadele bune sa scadă dobânzile."
Dumitru Dascaliac, Botoşani - "Am un credit la Bancpost. Am fost înştiinţat printr-o scrisoare că din 10.10.2008 mi se va percepe "un comision de administrare lunar în valoare de 0,59% calculat la balanţă", asta însemnând în jur de 60 de euro pe lună."
Mihai Hluscu - "Am un credit la BCR. Rata a crescut de la 570 lei, la 657 lei."
Ioniţă Ecaterina - "Am fost obligată de Bancpost să plătesc aproximativ 3.000.000 lei comision, deşi acesta nu era stipulat în contractul iniţial de împrumut."
Lăcrămioara Prodan - "Mama mea are un credit la Banca Transilvania şi i-au mărit acum rata. Mie mi se pare aberantă această decizie."
Andrei Melniciuc - "Nu numai la creditele bancare s-au mărit dobânzile, chiar şi la leasing s-a întâmplat acest lucru."
Aurel Mircu - "Înştiinţare din partea Bancpost precum că datorită situaţiei mondiale rata mea va creşte de la 230 euro la 290 euro."
Doina Bumb - "La Bancpost în 2 ani s-a majorat creditul de 5 ori."
Simona B. - "Am credite la Alpha Bank şi BCR. Nici măcar nu mă anunţă atunci când creşte dobânda, pur şi simplu când merg să plătesc mi se comunică noua sumă."
Armangic Maria Ilona - "La Banca Românească am pierdut 3.000 de euro, avansul pentru un credit ipotecar."
Dan Creţu - "În Martie 2006 am contractat un credit ipotecar la BCR. Rata iniţială era de 288 Euro/lună. Acum este 407 Euro/lună."
Maria Buruiană - "Mi-au mărit dobânda de la 6,9%, la 11,3%."
Florin Vişan - "În această lună BCR mi-a mărit rata de la 247 euro, la 277 euro , fără a primi nici o înştiinţare."
Vlad Ember - "Soţia are un credit la OTP Bank iar în ultimele 4 luni dobânda a crescut de 3 ori."
Mirela Calimac - "Am făcut un credit în CHF anul trecut la OTP Bank pe o perioada de 15 ani şi de la 262 CHF/lunar a crescut rata, după 6 luni, la 270 CHF/lunar."
Dragoş Grecu - "La Banca Românească mi-au mărit rata de la 720 RON, la 900 RON."
Marius (Craiova) - La Bancpost într-o lună mi-au mărit rata cu 200 lei."
Neagu Florin - "Cu ocazia primei vizite pe care o veţi face la Sucursala Bancpost unde aţi contractat creditul, vă rugăm să solicitaţi o diplomă de PROST. Mi-au mărit rata de la 219,36 lei, la 253,51 lei."
Simona (Prahova) - "Incredibil. Bancpost mi-a mărit luna aceasta dobânda şi comisionul, înştiinţându-mă de abia după ce acest lucru s-a întâmplat."
Marius Ion - "Nişte nemernici! Eu unul nu le mai plătesc nimic, să vedem ce or să facă."
Laura Răileanu - "Mie BCR mi-a mărit rata de la 499 lei, la 610 lei."
Vali Stoica - "Am un credit la Banca Românească, credit în lei, şi rata mi-a crescut de la 394 lei la, atenţie, 509 lei."
Lordys - "La mine Bancpost mi-a mărit rata de credit de la 245 RON, la 333 RON."
Cristina Mătuşescu - "La Bancpost luna trecută am plătit o rată în valoare de 204 RON, acum sunt înştiinţată că am de plată 244 RON."
Oana Păunescu - "Am un credit la BCR. Rata de pornire a fost 560 lei, iar acum este 700 lei."
Elena Ionescu - "Şi mie mi-a mărit Bancpost rata. Mă gândesc serios să iau în calcul şi câteva reclamaţii, eventual şi o acţiune judecătorească."
Liviu Gorun - "Şi Millenniumbank a mărit dobânda fără să anunţe clienţii."
Cristina Cupa - "Şi Alpha Bank are tupeul să mărească dobânzile, dar fără să ne informeze."
Gheorghe Florin - "Am un credit la Alpha Bank. În 4 luni au modificat dobânda de 2 ori."
Bogdan Nicolae Prodan - "Eu am un credit la BRD pentru un autoturism. Din primăvară şi până acum dobânda a crescut din 2 în 2 luni."
Daria Babbu - "Eu am un credit la Bancpost, care creşte în fiecare lună cu 1%, dar în realitate cu 6-7%."
Raluca - "Băncile nu mai ştiu ce să facă să nu-şi diminueze profitul. Şi atunci pur şi simplu bagă mâna în buzunarele românilor."
George - "Vă propun tuturor sa creem o asociaţie a debitorilor către bănci să negociem cu băncile şi să ne apăram drepturile."
Oana P. - "Şocant! Aveam 800 de euro într-un cont curent personal la Raiffeisen Bank şi după ce tot anul nu am folosit contul decât ca să depun, mă trezesc că nu mai am nimic în cont."
Nicoleta - "Cred că Bancpost îşi bate joc de noi, sunt cei mai indolenţi. Eu propun să ne unim, să nu plătim ratele deloc, să le aruncăm scrisorile în faţă."
Ramona - "Am un credit la OTP Bank. Este inadmisibil cum dobânzile cresc de la o lună la alta."
Ana - "Autorităţile trebuie să ne protejeze de aceste dobânzi nesimţite ale băncilor."
Dan - "La Bancpost nu este vorba numai de dobândă, ea a crescut la 19,45% pe an, problema este introducerea abuziva a unui comision de administrare."
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a precizat pentru Antena3.ro că un client poate face reclamaţie scrisă la Oficiului Judeţean pentru Protecţia consumatorilor din judeţul de care aparţine sau în format electronic, pe site-ul www.anpc.ro. În ambele cazuri, consumatorul trebuie să aducă sau să scaneze şi să ataşeze online actele doveditoare, respectiv copii după contractul de creditare, graficul de rambursare şi notificarea prin care a fost înştiinţat că i s-a modificat dobânda.
Dan Vlaicu, preşedintele ANPC, a dat asigurări pentru Antena3.ro că toate plângerile dumneavoastră vor fi verificate, iar zilele următoare vor fi făcute publice concluziile în acest caz. Antena3.ro vă va ţine la curent cu evoluţiile în cazul creşterii dobânzilor de către bănci.
Dacă banca dumneavoastră a majorat, nejustificat, dobânda la creditul pe care l-aţi contractat aşteptăm mesajele dumneavostră pe adresa de mail site@antena3.ro.
Antena3.ro
-
Spania: Presa anglo-saxonă a atacat economia
15 Feb, 18:05 | 0 comentarii -
Islanda. ?Baby boom?, după criza financiară
18 Aug, 13:17 | 6 comentarii
-
Enel discuta achizitia actiunilor detinute de Fondul Proprietatea la companiile sale din Romania “numai dupa” ce rezolva preluarea pachetului detinut de stat la Muntenia Sud
23 Noi, 19:39 | 0 comentarii -
Statul, cel mai mare duşman al întreprinzătorilor români? Politicile Guvernului, ostile dezvoltării unei afaceri
31 Ian, 07:41 | 4 comentarii -
Unul din cei mai influenţi oameni de afaceri din Portugalia şi-a mutat operaţiunile în Olanda
08 Ian, 15:14 | 1 comentarii -
GSP.roDoi foşti stelişti îi atrag atenţia lui Stan că încă mai are probleme » "Ai grijă, Ilie!"
-
Facebook, un mare magazin. Cum să îţi promovezi afacerea fără a investi un leu în publicitate!
06 Ian, 21:02 | 0 comentarii -
Gafe stupide și pariuri pierdute care au pus la pământ giganți economici ai SUA, în 2011
01 Ian, 12:56 | 0 comentarii
-
astia de la Bancpost sunt cei mai mari hoti.mi-au marit dobanda de la 16.5% la 22%. din pacate nimeni nu mi-a marit si salariul ca sa pot achita ratele majorate.
-
Ba da stimabile.Ai perfecta dreptate,eu unul nu am facut niciodata un credit si am preferat sa platesc cash in loc sa ma duc la CAMATARII astia!!!Degeaba se lamenteaza acum toti , ei trebuie sa inteleaga ca bancila nu sunt fundatii de binefacere ci masini de facut bani.Sunt de acord cu ideea de creditatre dar intr-un sistem bine reglementat cum e in Vest nu jecmaneala si jaful pe care il fac bancile din romania pe spinarea naivilor.
-
Singura solutie pentru creditele de nevoi personale este ca ratele si dobanzile aferente sa nu mai fie rambursate iar ,aceasta activitate sa fie facuta in masa.
-
" în condițiile în care deja doi români au avut câștig de cauză în instanță "
de ce in toata presa se spune doar atat ? si nu si ce au castigat , sa stim si noi restu ce avem de facut . Daca au castigat doar vorbe bune astea nu ne ajuta cu nimic ....
- asteptam raspuns CE AU CASTIGAT ... ? -
" în condițiile în care deja doi români au avut câștig de cauză în instanță "
de ce in toata presa se spune doar atat ? si nu si ce au castigat , sa stim si noi restu ce avem de facut . Daca au castigat doar vorbe bune astea nu ne ajuta cu nimic ....
- asteptam raspuns CE AU CASTIGAT ... ? -
Banca Romaneasca JAAAAFFFF LA DRUMUL MARE , am un credit la ei si in 2 ani si 8 luni RATA DE CREDIT A CRESCUT de la 680ron la 1080 ron iar acest lucru nu mi-a fost comunicat niciodata prin scrisoare de recomandata la adresa mentionata de mine in contractul de credit / adresa din CI asa cum in mod explicit este mentionat in art. 13 pct 1 si respectiv art. 11 pct. 2 din Contractul de Credit. Acum am ajuns in situatia executarii silite a apartamentului cu care am garantat acest imprumut. Lunar am achitat ratele iar pe total mai mult decat decat era trecut in graficul initial. MARE ATENTIE LA ACEST LUCRU SA NU AJUNGETI IN SITUATIA MEA
-
De acord cu demersul dumneavoastra impotriva bancilor, dar problema in aceasta cauza sunt, ca in mai toate situatiile de probleme financiare, lacomia si prostia omeneasca. Stau oamenii la cozi si se milogesc in fata functionarilor bancilor pentru bani cu imprumut, dar nu gandesc decat pe termen foarte scurt. Vor sa isi ia lucruri pe care nu si le permit pentru ca asa li se inoculeaza "ia-ti acum noul ...(inlocuiti cu orice marca de produs) si noi iti oferim...". Omul sufera de invidie si nu poate accepta ca cineva si-a luat cine stie ce bun, iar el nu isi va putea permite prea curand asa ceva. Si se indatoreaza, pentru ca e prea lacom si vrea ACUM. Daca ara economisi contravaloarea ratei pe care si-ar putea permite sa o plateasca, si-ar permite bunurile cu mai putine rate. Ma rog... ar fi mult de discutat, dar nu cred ca pe topicul asta ma va intelege cineva.
Multumesc
* Comentariile care contin limbaj vulgar vor fi suspendate
vezi articolul in HTML5




.gif)

Familia mea are 2 credite la Piraeus Bank in CHF facute la distanta de 2-3 saptamani.La primul din el am primit scrisoare ca mie se modifica dobanda incepand cu 15 noiembrie fara sa spuna motivele acestei modificari.Cand s-a realizat creditul mi s-a spus ca dobanda se poate modifica din 3 in 3 luni in functie de LIBOR .Acum la banca mi s-a spus ca mi se modifca ca urmare a modificarii Robor si de fapt nu se calculeaza din 3 in 3 luni si in orice luna se poate modifica.O alta explicatie primita de la banca este ca sa stau linistit ca daca se modifica acum rata pana la anul nu se mai modifica si sa fiu multumit ca am prins dobanda mica fiindca acum nu pot sa-mi fac refinantare ca este dobanda prea mare.Asta ca sa vedem noi cat de amabili sunt ei.Culmea este ca pt celalalt credit nu am primit instiintare de modificare(scrisoare).Dc Robor s-a modificat de ce nu se recalculeaza la toti clientii?Oare ca sa nu-si puna in cap lumea si sa lucreze "transparent",astfel incat luna viitoare urmeaza modificari la alti clienti s.a.De ce banca nu trimite instiintare cu explicatie exacta in care sa motiveze cum s-a ajuns la o alta dobanda(in instiintare scrie doar noua dobanda ).Cand se fac modificari de catre banci de ce acestea nu sunt verificate de BNR sa primeasca si acordul BNR ca modificarile sunt justificate?In tara asta nu e nimeni care sa verifice bancile,ele pot sa faca modificari cand vor si la ce clienti vor.