Antena 3 CNN Externe Vulcanul care ar putea ŞTERGE omenirea de pe Pământ. "Este cel mai MARE din sistemul nostru solar. Ar trebui să ne TEMEM"

de O.P.    |    18 Dec 2014   •   10:34

Unul dintre cei mai mari vulcani din sistemul nostru solar se află pe Terra. Masivul Tamu, după cum a fost denumit, a fost descoperit recent și se află pe fundul Oceanului Pacific.

Oamenii de știință au șocat întreaga răsuflare în momentul în care au declarat că au descoperit cel mai mare vulcan din întregul sistem solar și el se află pe Terra. Din motive subiective, vulcanul a fost numit Masivul Tamu și face parte din platoul, aflat pe fundul Oceanului Pacific, Shatsky Rise, aflat la circa 1600 kilometri de coastele Japoniei.

Dimensiunile sale astronomice au șocat întreaga lume. Se întinde pe o suprafață totală de peste 300.000 de kilometri pătrați, iar conul principal are o elevație de aproximativ 3,5 kilometri. Până în prezent, cel mai mare vulcan cunoscut din sistemul nostru solar era Olympus Mons, un vulcan înspăimântător de pe Marte. Conform măsurătorilor efectuate, Olympus Mons are o înălțime de trei ori mai are decât Muntele Everest, dar pentru că se întinde pe o suprafață relativ mai mică decât Masivul Tamu, se presupune că forța sa de erupție este inferioară celui de pe Terra.

Chiar dacă Olympus Mons este mai înalt decât Masivul Tamu, volumul său de erupție este cu 25% mai mic decât cel al Masivului Tamu. În consecință, putem spune că cel mai mare vulcan cunoscut din sistemul nostru solar se află pe Terra și ar trebui să ne temem de acest fapt îngrozitor.“, a declarat unul dintre geologii care au efectuat descoperirea pentru revista de specialitate Nature Geoscience.

Sondajul care cutremură scena politică. Se schimbă tot