Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului are un nou număr începând cu 6 ianuarie

de N.B.    |    02 Ian 2013   •   19:28
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului are un nou număr începând cu 6 ianuarie Foto: Agerpres

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) are un nou număr la care poate fi sesizată, 021/9551, începând cu 6 ianuarie, când va intra în vigoare Ordinul nr. 473 din 03/12/2012 privind unele măsuri de informare a consumatorilor.

Noul telefonul al consumatorului, Infocons - 021/9551, este apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă şi este număr cu tarif normal în reţeaua Romtelecom. La acest număr de telefon, consumatorii pot obţine informaţii despre modul în care pot depune o reclamaţie sau sesizare.

Prin noile reglementări, operatorii economici au obligaţia să afişeze o plachetă care să conţină următoarele informaţii: Telefonul Consumatorilor Infocons - 021/9551, linie telefonică la tarif normal în reţeaua Romtelecom, adresa şi numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protecţia consumatorilor şi comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor, în a caror rază teritorială se află operatorul economic, şi adresa site-ului ANPC.


Parteneri
x close