Antena 3 CNN Actualitate Avem brand de ţară: "România ? Fabulospirit"

Avem brand de ţară: "România ? Fabulospirit"

<1 minut de citit Publicat la 13:23 23 Feb 2007 Modificat la 13:23 23 Feb 2007
Avem brand de ţară: "România ? Fabulospirit"
Pentru că sarmalele şi mămăliga s-au dovedit a nu fi "pur romaneşti", României i-a rămas să defileze în UE doar cu bucuria de a trăi.Pe acest "element specific" se bazează o campanie de imagine pregătită de Ministerul Afacerilor Externe (MAE), a anunţat purtătorul de cuvânt al ministerului, Corina Vinţan. Campania se intitulează "România ? Fabulospirit" şi are menirea de a stabili cum se poziţionează România ca nou membru UE, fără să reprezinte însă un "brand de ţară".

Nici sarmalele, nici mămăliga, nici alte elemente pe care focus-grupurile au încercat să le "smulgă" de la oameni nu s-au dovedit suficient de romaneşti pe cât ar fi nevoie, aşa că românii vor încerca să se prezinte în Europa cu "frumuseţea interioară".

Citiţi articolul complet în Jurnalul Naţional

Ştiri video recomandate
×

Fanatik

Antena Sport

Observator News

Parteneri
x close